قیمت بیت کوین امروز 6 اردیبهشت ماه 1401/ سرنوشت رمزارز معروف چه می‌شود؟

قیمت بیت کوین امروز توانست از گرداب کاهشی خارج شود و بار دیگر به محدوده 40 هزار دلاری بازگردد. هم اکنون نرخ این رمزارز در محدوده 40 هزار و 519 دلاری قرار دارد و نسبت به روز گذشته 307 دلار رشد قیمتی داشته است. از نظر بسیاری از کارشناسان بازار رمزارزها، روندهای نزولی اخیر بیت کوین بیانگر یک انباشت قوی برای این رمزارزها خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بر اساس داده‌های ارائه شده توسط فینیکس، تاجر کرپیتو، بیت کوین در حال حرکت به سمت یک مرحله انباشت قوی است. به اعتقاد فینیکس، براساس داده‌های ساده، انباشت بیت کوین تا ماه‌ها ادامه پیدا خواهد داشت و برای صعود دوباره قیمت این رمزارز باید صبر پیشه کرد. آخرین تحلیل درباره آینده قیمتی بیت کوین توسط مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، بیان شده که وی محدوده 39 هزار و 610 دلاری را به عنوان یک سطح حیاتی برای غلبه نشان می‌دهد. البته اگر گاوها خواهان صعود قیمتی بیشتر باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

افزایش امیدواری نسبت به رشد قیمت بیت کوین

با این وجود هنوز هم امیدواری‌ها درباره رشد زیاد نرخ بیت کوین وجود دارد و با هر بار صعود قیمتی آن، این احساسات بروز بیشتری پیدا می‌کنند. مارتین فروهلر، مدیرعامل مورفر، یکی از صعودی‌ترین پیش بینی‌های سال 2022 را ارائه داده و بیان کرده که بلاتکلیفی سیاسی، تورم و افزایش میل مردم به در اختیار گرفتن دارایی‌های تحت کنترل غیردولتی، نرخ بیت کوین را به بالاترین حد ممکن خواهد رساند.

هم اکنون مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال به 1.87 تریلیون دلار رسیده و این مقدار در مقایسه با روز گذشته 4.13 درصد رشد پیدا کرده است. در حال حاضر 41.26 درصد از کل بازار رمزارزها به بیت کوین تعلق دارد. بعد از آن بیشتر حجم بازار ارزهای دیجیتال متعلق به اتریوم است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز