قیمت بیت کوین امروز 17 اردیبهشت ماه 1401 / امکان سقوط آزاد پادشاه رمزارزها

لست سکند

بیت کوین از پنج شنبه گذشته تاکنون تقریبا 2 هزار و 500 دلار سقوط قیمتی داشته است. در حال حاضر قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 53 دلار دیگر کاهش پیدا کرده و اکنون در محدوده 36 هزار و 26 دلاری قرار دارد. به نظر سرمایه گذاران بیت کوین هم حداقل در بازه زمانی کوتاه مدت نسبت به رشد قیمتی آن امیدوار نیستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از چند روز اخیر افت قیمتی پادشاه رمزارزها آغاز شد و همچنان هم تداوم پیدا کرده است. برخی از کارشناسان علت افزایش ریزش قیمتی بیت کوین را سیاست‌های نرخ بهره فدرال رزرو می‌دانند. اخیرا فدرال رزرو از افزایش مجدد نرخ بهره خبر داده و این عامل بازار رمزارزها را متزلزل کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین

اما این موضوع باعث شده تا سایت‌های تحلیلی مختلف، نرخ‌های بسیار پایین‌تری را از بیت کوین پیش بینی کنند. اخیرا سایت کوین دسک پیش بینی کرده که امکان عقب نشینی بیت کوین تا مرز 30 هزار دلاری وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

ارزش معاملاتی بیت کوین در بیست و چهار ساعت اخیر بیشتر از 34 میلیارد دلار بود. ارزش بازاری این ارز دیجیتال هم به 685 میلیارد دلار رسید. هم اکنون ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال 1.65 تریلیون دلار اعلام شده که نسبت به روز گذشته کاهش 44 درصدی را تجربه کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که نوسان قیمتی در تمامی ارزهای دیجیتال وجود دارد.

 

 

اطلاعات عمومی:

ارز دیجیتال ریپل چیست؟

ایکس آر پی یا رمزارز ریپل یک توکن است که برای انتقال ارزش توسط شبکه ریپل به کار می‌رود. هدف اصلی رمزارز ریپل این است که واسطه‌ای برای مبادلات دیگر باشد. در واقع این ارز دیجیتال نوعی تکنولوژی است که به عنوان یک شبکه پرداخت دیجیتال به‌روز برای انجام انواع معاملات مالی کاربرد دارد.

هم اکنون نرخ ارز دیجیتال ریپل نسبت به روز قبل 0.26 درصد بالا رفته و 0.6 دهم یک دلار است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز