قیمت بلیط دبی در کدام فصل ارزانتر است؟

سفر به دبی-کاماپرس
ژیوار

دبی شهری زیبا و مدرن و معروف به عروس خاورمیانه، در امارات متحده عربی واقع شده است. دبی یکی از ثروتمندترین شهرهای خاورمیانه به شمار می‌رود که سالانه میزبان گردشگران فراوانی از سراسر دنیا است. ایرانیان نیز به دلیل  نزدیک بودن دبی به ایران و همچنین جذابیت‌های گردشگری خاص دبی، از تورهای دبی استقبال خوبی می‌کنند. به طور کلی تورهای مسافرتی دبی همیشه از پرطرفدارترین‌ تورها به شمار می‌روند.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از گردشگران و مسافران ترجیح می‌دهند تا در فصول ارزان‌تر با قیمت کمتری به این شهر جذاب سفر کنند. می‌توان گفت فاکتورهای فراوانی برای تعیین قیمت بلیط دبی وجود دارد. یکی از مهم‌ترین فاکتورها و معیارها برای تعیین قیمت، زمان سفر است. بدون شک فصول و زمان‌های مختلف دارای یک قیمت واحد بلیط سفر نیستند و با توجه به شرایط آب و هوایی، فستیوال‌ها و… با کاهش و افزایش قیمت مواجه می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

درادامه مطلب، بهترین زمان سفر به دبی و همچنین ارزان‌ترین زمان برای سفر به دبی بررسی می‌شود.

بهترین زمان برای سفر به دبی چه زمانی است؟

دبی شهری با آب وهوای گرم، خشک و بیابانی است. بنابراین فصول سرد و متعادل سال نظیر فصول پاییز، زمستان و بهار زمان خوبی برای سفر به این شهر هستند. به تبع به دلیل آب و هوای متعادل و خوب در این فصول، حجم مسافر نیز بالا می‌رود و با بالا رفتن حجم مسافر نیز مسلما هزینه‌های سفر گران‌تر می‌شوند. می‌توان گفت ماه‌های اردیبهشت و فروردین شلوغ‌ترین زمان سفر ایرانیان به دبی به دلیل تعطیلات نوروزی و همچنین آب وهوای متعادل دبی در بهار است.

دریان سفر امید

میانگین آب و هوا در فصل زمستان در طول روز دبی حدود 25 درجه سانتی گراد است و بنابراین این فصل زمانی خوب و ایده‌آل برای سفر به دبی تلقی می‌شود. در فصل پاییز نیز میانگین دمای هوا تقریبا 31 درجه بوده و بارش باران نیز گاهی وجود دارد. فصل پاییز نیز فصل ایده‌آلی برای سفر به دبی است. البته به دلیل حجم بالای مسافر در این زمان‌ها و فصول ، قیمت بلیط دبی نیز با افزایش قیمت مواجه می‌شود.

اما بطورکلی، می‌توان گفت فصل بهار بهترین فصل برای سفر به دبی قلمداد می‌شود و گردشگران می‌توانند در این فصل و با بهره‌گیری از آب و هوای خوب و متبوع، از مراکز و جاذبه‌های توریستی و تفریحی جذاب دبی دیدن کنند و نهایت لذت را ببرند.

سفر به دبی-کاماپرس

ارزان ترین فصل برای سفر به دبی چه زمانی است؟

همانطور که اشاره شد دبی آب وهوایی گرم و خشک دارد و به همین دلیل این شهر تابستان‌های گرمی را تجربه می‌کند. در تابستان گرمای هوا به اوج خود می‌رسد و حجم سفر مسافران نیز با کاهش فراوانی مواجه می‌شود. به دلیل کم شدن مسافران، هزینه‌های سفر، بلیط و هتل نیز بسیار پایین می‌آید. از ماه خرداد تا اواسط شهریور قیمت‌ها در دبی کاهش می‌یابند و بنابراین مسافران می‌توانند از قیمت‌های مناسب این ایام استفاده بکنند. اگر می‌خواهید از پاساژها، اماکن سرپوشیده، برج خلیفه و برج عرب دیدن کنید، فصل تابستان را از دست ندهید؛ چرا که فرصت خوبی برای سفر ارزان و مقرون به صرفه به دبی است. اما به هرحال به دلیل گرما و شرجی بودن هوا ممکن است مجبور شوید از وسایل نقلیه کولردار استفاده کنید و همچنین سواحل در روزها بسیار گرم خواهند بود، اما می‌توانید شب‌ها از سواحل استفاده کنید. در فصل تابستان کویرگردی نیز در دبی معمولا برگزار نمی‌شود.

همچنین ماه رمضان ماه ارزانی برای سفر به دبی به شمار می‌رود. در ماه رمضان در دبی امکان خوردن و نوشیدن در ملاعام نمی‌باشد و به همین دلیل قیمت هتل‌ها در این ماه ارزان است. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که قیمت‌های دبی در ماه رمضان را باید معادل با فصول مختلف و چرخه آب و هوای گرم یا خنک سنجید.

سفر به دبی-کاماپرس

تور دبی 1402 را همراه با مجموعه سلام پرواز ایرانیان تجربه کنید

علاقمندان به رزرو و خرید تور دبی می‌توانند به مجموعه معتبر و باسابقه سلام پرواز ایرانیان مراجعه کنند و خاطره‌ای خوش را برای خود و خانواده رقم بزنند.

سلام پرواز تمام مجوزهای لازم برای برگزاری تورهای داخلی و خارجی را دارد. این آژانس مسافرتی، امکاناتی مانند صدور بلیت کلیه ایرلاین های داخلی و خارجی، فروش بلیت به صورت الکترونیکی، رزرو هتل های مختلف در داخل و خارج از کشور، انجام بیمه مسافرتی برای کلیه مقاصد دنیا با اعتبار مختلف، اخذ ویزای کلیه کشورهای مجاز برای گذرنامه ایرانی، انجام خدمات VIP و CIP در فرودگاه جهت مهمانان ویژه و اخذ ویزای ایران جهت مهمانان خارجی و انجام ترانسفر گروهی و انفرادی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان