قیمت انواع خودرو کیا در بازار / جدیدترین قیمت خودرو خارجی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با محدودیت و ممنوعیت واردات خودروهای خارجی، هم اکنون سهم بالایی از بازار خودروهای خارجی در بازار ایران در اختیار محصولات کیاموتورز قرار دارد. بعد از سال‌ها واردات انواع مدل‌ها و تیپ‌های این خودروی کره‌ای، کیفیت و استاندارد آن ثابت شده و به انتخاب اول بسیاری از علاقمندان خودروهای کره‌ای تبدیل شده است. قیمت خودرو خارجی کیا بسته به مدل و کارکرد از حدود 600 میلیون تومان شروع شده و به 4 میلیارد تومان نیز می‌رسد.

کاماپرس در این  مطلب ضمن معرفی مشخصات چند مدل محبوب کیا در بازار ایران، قیمت خودرو خارجی کیا را بررسی کرده است.

قیمت خودرو خارجی کیا در بازار ایران

نام خودرو مدل کارکرد قیمت
سراتو سایپا اتومات 97 75 هزار کیلومتر 1 میلیارد و 300 میلیون تومان
سایپا سراتو اتومات 95 99 هزار کیلومتر 995 میلیون تومان
کیا اپتیما 2016 80 هزار کیلومتر 3 میلیارد تومان
کیا اپتیما 2014 124 هزار کیلومتر 2 میلیارد و 80 میلیون
کیا سراتو 2012 140 هزار کیلومتر 947 میلیون تومان
کیا سراتو 2016 82 هزار و 624 کیلومتر 1 میلیارد و 870 میلیون تومان
کیا سورنتو 2016 با 75 هزار کیلومتر 3 میلیارد و 270 میلیون تومان
کیا سورنتو 2017 77 هزار کیلومتر 3 میلیارد و 650 میلیون تومان
کیا موهاوی 2012 185 هزار کیلومتر 3 میلیارد تومان
کیا موهاوی 2010 215 هزار کیلومتر 2 میلیارد و 400 میلیون تومان

 

سراتو سایپا

خودرو کیا-کاماپرس

قیمت این خودرو بسته به مدل و کارکرد بین 700 میلیون تومان تا 1 میلیارد و 420 میلیون تومان متغیر است. اگرچه کیاسراتو سایپا نواقصی همچون عملکرد نه چندان مناسب پیشرانه در نسخه 1600 سی سی و سیستم ترمز کاسه‌ای دارد، با این حال جزو خودروهای با ارزش خرید بالا محسوب می‌شود. کیا سراتو سایپا جزو سدان‌های خانوادگی جمع و جور با استانداردهای بین‌المللی به شمار می‌رود.  حضور چندین ساله‌ مدل‌های مختلف کیا سراتو در کشور نیز  نگرانی بابت تامین قطعات آن را از بین برده و علاوه بر آن این خودرو از بازار خرید و فروش بسیار مطلوبی برخوردار است. عملکرد مناسب موتور و گیربکس، شتاب مناسب در نسخه 2000 سی سی و در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی از دیگر مزایای این سدان کره‌ای محسوب می‌شود.

قیمت خودرو خارجی کیا سراتو سایپا

*سراتو سایپا اتومات مدل 97 با 75 هزار کیلومتر کارکرد 1 میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. موتور و بدنه این خودرو قهوه‌ای رنگ سالم بوده و 12 ماه بیمه باقیمانده، عملکرد مناسب موتور و گیربکس، شتاب مناسب در نسخه 2000 سی سی، در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی، بازار خرید و فروش مناسب و کارکرد کم نسبت به سال از مهمترین نقاط قوت آن است.

*سایپا سراتو اتومات مدل 95 با 99 هزار کیلومتر کارکرد، 995 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. موتور و بدنه این خودرو آلبالویی رنگ سالم بوده و عملکرد مناسب موتور و گیربکس، شتاب مناسب، در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی، بازار خرید و فروش مناسب وکارکرد کم از مزایای آن است.

کیا اپتیما

کیا اپتیما 2016-2017 به خاطر برخورداری از نقاط قوتی همچون کیفیت ساخت بالا، بازار دست دوم مناسب، پایداری و هندلینگ مطلوب، سواری نرم و همچنین تجهیزات متنوع و طراحی ظاهری جذاب،  یکی از محبوب‌ترین سدان‌های مدرن میان سایز در بازار ایران است. کیا اپتیما JF رقیب خودروهایی همچون هیوندای سوناتا LF و یا کراس‌اوورهای کارکرده نظیر سورنتو 2015 محسوب می‌شود.

خودرو کیا-کاماپرس

عملکرد مناسب موتور و گیربکس، فضای کابین، شتاب و ایمنی مناسب از نقاط قوت و در مقابل استهلاک و هزینه نگهداری بالا، کیفیت قطعات کابین نه چندان مناسب از نقاط ضعف آن است. بازه قیمتی این خودرو بین 900 میلیون تا بالای 3 میلیارد تومان متغیر است.

قیمت خودرو خارجی کیا اپتیما

*کیا اپتیما 4 سیلند مدل 2016 با 80 هزار کیلومتر کارکرد، حدود 3 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. گیربکس این خودرو اتومات بوده و بدنه آن بدون رنگ و صدمه است.

*قیمت خودرو خارجی کیا اپتیما مدل 2014 با 124 هزار کیلومتر کارکرد، 2 میلیارد و 80 میلیون تومان است. گیربکس این خودرو سفید رنگ اتوماتیک بوده و داخل آن با رنگ مشکی تودوزی شده است.

کیا سراتو وارداتی

کیا سراتو وارداتی مدل 2017-2018 از نقاط قوتی همچون طراحی ظاهری جذاب، نمای داخلی مطلوب، ایمنی بالا، تجهیزات رفاهی متنوع و بازار دست دوم پررونق برخوردار بوده و لذا گزینه‌ای بسیار مناسب برای افرادی است که به دنبال یک سدان کامپکت و مدرن می‌گردند. عملکرد مناسب پیشرانه از مزایا و استهلاک بالا و کمیاب بودن قطعات و لوازم یدکی از معایب سراتو وارداتی به حساب می‌آید. قیمت این خودرو بین 650 میلیون تا 2 میلیارد و 200 میلیون تومان متفاوت است.

قیمت خودرو خارجی کیا سراتو وارداتی

* کیا سراتو 2012 نیمه فول اتوماتیک با 140 هزار کیلومتر کارکرد، 947 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. موتور این سراتو سالم بوده و 2 قطعه رنگ دارد. 2 ماه بیمه، عملکرد مناسب موتور و گیربکس، کیفیت قطعات کابین بالا، ایمنی مناسب و در دسترس بودن قطعات و لوازم یدکی از نکات مثبت این خودرو به شمار می‌رود.

*قیمت خودرو خارجی کیا سراتو 2016 فول اتوماتیک با 82 هزار و 624 کیلومتر کارکرد، 1 میلیارد و 870 میلیون تومان است. موتور و بدنه این خودرو سالم بوده و 12 ماه بیمه باقیمانده دارد. از نقاط  قوت این خودرو می‌توان به عملکرد مناسب موتور و گیربکس، کیفیت قطعات کابین مناسب، امکانات مطلوب رفاهی و کارکرد کم نسبت به سال اشاره کرد.

کیا سورنتو

ظاهر زیبا، کابینی خوش ساخت و جادار، کیفیت ساخت مطلوب، بازار دست دوم مناسب، گستردگی خدمات فنی و پس از فروش، ایمنی مناسب، تجهیزات رفاهی مطلوب و سواری نرم برخی از نقاط قوت و سیستم تعلیق خشک و هزینه نگهداری بالا از نقاط ضعف این خودرو وارداتی محسوب می‌شود. این خودرو انتخابی مناسب برای علاقمندان به شاسی بلندهای 7 نفره خانوادگی است. سانتافه DM مهمترین رقیب کیا سورنتو بوده که از بازار دست دوم بهتر و کیفیت سواری و سطح امکانات بالاتری برخوردار است. بازه قیمتی کیاسورنتو بین 1 میلیارد تا 3 میلیارد و 500 میلیون تومان متغیر است.

قیمت خودرو خارجی کیا سورنتو

*قیمت خودرو خارجی کیا سورنتو 2016 با 75 هزار کیلومتر کارکرد، 3 میلیارد و 270 میلیون تومان تعیین شده است. گیربکس این خودرو اتومات بوده و بدنه آن بدون رنگ است.

*کیا سورنتو 2017  با 77 هزار کیلومتر کارکرد، 3 میلیارد و 650 میلیون تومان تعیین قیمت شده است. گیربکس خودرو اتومات بوده و دولکه رنگ بر روی بدنه دارد.

کیا موهاوی

به دنبال ممنوعیت واردات خودرو، به تدریج تعداد خودروهای با پیشرانه حجیم در بازار محدود شد و این خودروها جای خود را به پیشرانه‌های کم‌حجم و مجهز به توربوشارژر دادند. در این میان کیا موهاوی و  هیوندای وراکروز جزو آخرین ماشین‌های دارای موتور حجیم بودند که به‌طور رسمی وارد بازار ایران شدند. البته این خودرو نقاط ضعفی هم دارد که استهلاک بالا به ‌واسطه وزن بالا و پیشرانه حجیم و همچنین هزینه‌های نگهداری زیاد برخی از آنها است. دسترسی محدود به قطعات یدکی و خدمات فنی و مصرف سوخت بالا از دیگر مشکلات این خودرو به شمار می‌رود. عملکرد مناسب موتور و گیربکس، پیشرانه قدرتمند، ایمنی بالا و فضای کابین جادار از مزایای این خودرو است. قیمت روز کیا موهاوی از 1 میلیارد و 800 تا 3 میلیارد تومان متفاوت است.

خودرو کیا-کاماپرس

*کیا موهاوی مدل 2012، 8 سیلندر با 185 هزار کیلومتر کارکرد، 3 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. گیربکس این خودرو اتوماتیک بوده و بدنه آن بدون رنگ است.

*کیا موهاوی 2010 با 215 هزار کیلومتر کارکرد، 2 میلیارد و 400 میلیون تومان تعیین قیمت شده است. این خودرو مسی رنگ اتوماتیک، بدون رنگ و زدگی بوده و ترکیب رنگ داخل آن نیز کرم است.

وبسایت و اپلیکیشن همراه مکانیک به عنوان مرجعی امن و به‌روز برای خرید، فروش، کارشناسی و قیمت‌گذاری خودرو، شرایط را برای خریداران و فروشندگان انواع مدل‌های خودرو داخلی و خارجی تسهیل کرده است. در این میان مشاوره تخصصی خرید و فروش خودرو، خرید مطمئن خودروی صفر و کارکرده با ضمانت 100 درصدی کارشناس، فروش خودرو به بهترین قیمت و در کمترین زمان، ارائه خدمات پس از فروش مثل بیمه بدنه، امداد جاده‌ای و سوخت رسانی در محل و در نهایت همراهی کارشناس حقوقی در زمان عقد مبایعه‌نامه، تعویض پلاک و دفاتر اسناد رسمی از مهمترین مزایای خرید و فروش خودرو با همراه مکانیک است.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز