قیمت انواع برنج ایرانی 10 کیلویی در دی ماه

لست سکند

برنج بعد از نان، یکی از اصلی‌ترین غذاهای سفره‌های ایرانیان است. با توجه به اهمیت میزان مصرف برنج، باید در انتخاب برنج دقت لازم انجام شود. بیشتر افراد عطر و طعم برنج ایرانی را نسبت به هر برنج دیگری ترجیح می‌دهند. تنوع برنج‌های ایرانی زیاد است و بسیاری از افراد در انتخاب محصول مورد نظر خود دچار سردرگمی هستند.

در ادامه کاماپرس به معرفی و بررسی قیمت معروف‌ترین برنج‌های ایرانی می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار رویدادهای صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

برنج عنبر بو جهان‌نواز خوزستان

عنبربو برنج جنوبی است که طبع گرمی دارد و قیمت آن نسبت به سایر برنج‌های ایرانی کم‌تر است. دانه‌های این برنج بر خلاف سایر برنج‌های ایرانی کوتاه است و قد نمی‌کشد. برنج عنبربو سبک است و راحت‌تر هضم می‌شود و برای افرادی که مشکلات معده دارند، مناسب است. برنج مقاوم است و نسبت به برنج‌های شمالی به آب کمتری نیاز دارد. این برنج در بسته‌های 10 کیلویی به قیمت 853 هزار تومان عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

برنج صدری هاشمی آقاجانیان

برنح هاشمی صدری آقاجانیان، یکی از معروف‌ترین برنج‌هایی است که عطر و طعم مخصوص برنج ایرانی در آن کاملا حس می‌شود. این برنج یکدست و درجه یک است و انتخاب خوبی برای مصرف روزانه و  پخت در مهمانی‌ها است.  قیمت برنج صدری هاشمی آقاجانیان در بسته‌های 10 کیلوگرمی یک میلیون و 388 هزار تومان است.

برنج طارم ممتاز گلستان

برنح طارم به میزان بسیار کمی تولید می‌شود و در زمین‌های روستای طارم در شمال زنجان کاشت و برداشت می‌شود. با این حال یکی از باکیفیت‌ترین برنج‌های ایرانی است و برنج طارم به عنوان یک برند شناخته می‌شود. شرکت گلستان برنج طارم را در بسته‌های 10 کیلویی به مبلغ یک  میلیون و 499 هزار تومان ارائه می‌کند.

برنج هاشمی درجه یک گیلان

برنج با روش‌های مختلفی طبخ می‌شود، اما نوع برنج تاثیر زیادی بر کیفیت پلویی که به دست‌ می‌آید، دارد. برنج هاشمی جزو برنج‌های یک دستی است که برای مهمانی‌ها و مجالس مناسب است. این برنج خوش‌پخت و خوش‌شکل است و در بسیاری از رستوران‌ها استفاده می‌شود. برنج هاشمی در بسته‌های 10 کیلویی به مبلغ یک میلیون و 248 هزار تومان عرضه می‌شود.

برنج طارمی هاشمی مژده

برنج ایرانی مژده دانه کامل و یک‌دست است برای استفاده در مهمانی‌ها بسیار مناسب است. برنج حاوی ویتامین B1 است و نباید به طور کامل از وعده غذایی ما حذف شود. حتی افرادی که رژیم‌های غذایی سخت می‌گیرند، حتما باید در یکی از وعده‌های غذایی خود برنج را مد نظر قرار دهند. این برنج در بسته‌های 10 کیلویی به قیمت یک میلیون و 150 هزار تومان عرضه می‌شود.

 

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز