قهوه ملو و هرآنچه باید درباره آن بدانید

قهوه-کاماپرس

قهوه‌های برند رایحه و طعم منحصر به فردی دارند که افراد با سلیقه های مختلف را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهند. قهوه ملو مجموعه‌ای اینترنتی است که در زمینه فروش انواع قهوه برند و لوازم و تجهیزات حرفه‌ای مشغول به فعالیت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار صنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به معرفی قهوه ملو و محصولات آن می‌پردازد؛

قهوه استارباکس

استارباکس یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای قهوه در سرتاسر جهان است. شرکت چند ملیتی استارباکس صاحب بزرگ‌ترین کافی شاپ زنجیره‌ای دنیا است. این مجموعه در سال 1971 توسط سه فرد تحصیل‌کرده علاقه‌مند به چای و قهوه ایجاد شد و در طی زمان شعبه‌های آن گسترش یافت.

استارباکس در زمینه تولید قهوه فوری نیز فعالیت می‌کند و پیشرفت چشمگیری داشته است. افراد قادر نیستند بین مزه قهوه فوری و دم‌شده استارباکس تفاوت قائل شوند و این امر نشان‌دهنده کیفیت قهوه‌های فوری استارباکس است.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

قهوه لاوازا

لاوازا یک شرکت بزرگ ایتالیایی است که از سال 1895در زمینه تولید و عرضه قهوه فعالیت می‌کند. لوئیجی لاوازا کسی بود که مبدا و ویژگی‌های قهوه را کشف کرد و در مورد ترکیب‌های مختلف قهوه تحقیق کرد. این قهوه بیانگر طعم اصیل قهوه ایتالیایی است. لاوازا انواع مختلفی دارد که معروف‌ترین و پرکاربردترین آن‌ها عربیکا و روبوستا است.

لاوازا مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار گرفت. این برند قهوه را از شرکت‌هایی مثل اندونزی، مکزیک، هندوراس و کلمبیا خریداری می‌کند و با ترکیب آن‌ها قهوه مخصوص خود را تولید می‌کند. قهوه لاوازا در کاهش احتمال ابتلا به سنگ کلیه نیز موثر است.

قهوه-کاماپرس

قهوه برند ایلی

ایلی یکی از معروف‌ترین قهوه‌های ایتالیا است که ابتدا توسط فرانسکو ایلی در سال 1993 کارخانه ایلی بنیان‌گذاری شد. برند ایلی اختراع‌هاو نوآوری‌های  مهمی داشت. در سال 1934 یک سال بعد از تاسیس کارخانه محصولات خود را به روش فشرده‌سازی و با استفاده از گاز نیتروژن ساکن بسته‌بندی می‌کرد که باعث ماندگاری بیشتر و حفظ رایحه و طعم قهوه می‌شد. استفاده از دستگاه اسپرسوساز برفی که به طور مجزا از آب و گرما استفاده می‌کند، منجر شد طعم اسپرسو متعادل شود و مزه تلخی و سوختگی ندهد.

در حال حاضر قهوه‌های آسیاب‌نشده ایلی در ظروف فلزی نگهداری و بسته‌بندی می‌شوند که به جای هوا، با گاز بی‌اثر تحت فشار قرار گرفته‌اند. علت دیگر شهرت و مزیت ایلی، این است که فقط از دانه‌های عربیکا در محصولاتش استفاده می‌کند.

قهوه سگافردو

سگافردو یکی از زیرمجموعه‌های گروه نوشیدنی ماسیمو زانتی است که از سال 1973 در ایتالیا شروع به فعالیت کرد. بر خلاف سایر کمپانی‌های خصوصی قهوه، سگافردو مالک مزرعه‌های قهوه است و تمامی مراحل کشت تا برداشت، فرآوری، رست کردن و برشته کردن دانه‌های قهوه را تحت کنترل خود قرار داده است.

قهوه سگافردو طعم تلخ و غلظت زیادی دارد و از ترکیب دانه‌های قهوه عربیکا و روبوستا تولید می‌شود. این قهوه مناسب برای قهوه‌سازهای فیلتری، موکاپات‌ها و ماشین‌های اسپرسو است. سگافردو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تولید قهوه اسپرسو سنتی است.

قهوه-کاماپرس

قهوه جاکوبز

قهوه جاکوبز توسط یک جوان آلمانی 26 ساله که در کافه کار می‌کرد و دغدغه سریع حاضر شدن قهوه را داشت، ایجاد شد. مشکل مشتریان مدت زمان انتظار برای حاضر شدن سفارش‌های خود بود. در نهایت در سال 1895 یوهان جاکوبز اقدام به ایجاد قهوه فوری به سیله پودر قهوه پرداخت.

قهوه جاکوبز در خاورمیانه، روسیه و کشورهای اروپایی به میزان زیاید مورد استقبال قرار گرفته است. قهوه‌های جاکوبز در دو نوع گلد و کلاسیک عرضه می‌شود که مدل گلد کافئین کمتری دارد. همچنین افرادی که طرفدار قهوه‌ بدون کافئین هستند، می‎‌توانند از قهوه شب و روز جاکوبز استفاده کنند.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : قهوه ملو
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز