قیمت اجاره ویلا در متل قو برای عید نوروز

یکی از معروف‌ترین شهرهای شمالی کشور، متل قو نام دارد که به سبب جاذبه‌های گردشگری هر ساله بسیاری از مسافران نوروزی را به سمت خود می‌کشاند. البته یکی از مهمترین مسائل سفر، رزرو اقامتگاه است که قیمت اجاره خانه یا ویلا با توجه به امکانات آن متفاوت خواهد بود.

کاماپرس بر همین اساس قیمت اجاره ویلا در متل قو برای عید نوروز را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*براساس آگهی‌های اجاره، مسافران برای رزرو ویلا 60 متری در متل قو باید شبی یک میلیون و 600 هزارتومان بپردازند. این ویلا تکخوابه ظرفیت 4 نفر را دارد و از امکانات آن می‌توان به فضای سبز، جاروبرقی، وسایل پخت‌وپز، لوازم آشپزی، آلاچیق، گیرنده دیجیتال، بالکن، کولرگازی و غیره اشاره کرد.

*اجاره ویلا دوخوابه 200 متری در متل قو نیازمند پرداخت شبی 4 میلیون تومان است. این ویلا ظرقیت 6 نفر را دارد و امکانات آن شامل سوفاژ، بالکن، پارکینگ، تلویزیون، یخچال، باربیکیو، جاروبرقی و غیره می‌شود.

آریاک سفر

*ویلایی با زیربنا 180 متر به قیمت شبی 8 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این ویلا متل قو دوخوابه است و ظرفیت 6 نفر را دارد. از امکانات این ویلا می‌توان استخر آب گرم، استخر آب سرد، فوتبال دستی، باربیکیو، لوازم آشپزی، جاروبرقی، جالباسی، بالکن، گیرنده دیجیتال، شوفاژ، سیستم صوتی، میز نهارخوری و غیره را نام برد.

بیشتر بخوانید:

*ویلا سه خوابه به قیمت شبی 10 میلیون و 500 هزارتومان اجاره داده می‌شود. این اقامتگاه ظرفیت 8 نفر را دارد و دارای امکاناتی همچون مبلمان، تلویزیون، کولرگازی، بالکن، یخچال، آشپزخانه، استخر آب گرم، میز بیلیارد، باربیکیو، جاروبرقی، کمد، جالباسی و غیره است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایررسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*مسافر با پرداخت شبی 15 میلیون تومان می‌تواند ویلا 300 متری در متل قو اجاره کند. این ویلا دارای 4 اتاق خواب است که ظرفیت تا 12 نفر را نیز دارد. اینترنت، جالباسی،اجاق گاز، باربیکیو، فوتبال دستی، میز بیلیارد، استخر آب گرم، استخر سرپوشیده، تلویزیون، بالکن، پارکینگ، کولرگازی و غیره را می‌توان از امکانات این ویلا دانست.

*دیگر ویلا واقع در متل قو به قیمت شبی 27 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این ویلا با 600 متر زیربنا دارای 5 اتاق است. مبلمان، یخچال، تلویزیون، کولر گازی، استخر روباز، میز بیلیارد، شوفاژ، یخچال و غیره در قسمت امکانات این اقامتگاه قید شده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز