قیمت اجاره ویلا در بندر انزلی برای عید نوروز

لست سکند

وجود جاذبه‌هایی همچون تالاب، آکواریوم، کلبه وحشت، حافظیه، دهکده و بلوار ساحلی و دیگر موارد در بندر انزلی سبب شده تا سالیانه بسیاری از مسافران برای عید نوروز به این شهر سفر کنند. البته یکی از مهم‌ترین دغدغه مسافران اجاره اقامتگاه در شهر مقصد است و قیمت اجاره خانه و ویلا در بندر انزلی را جستجو می‌کنند.

کاماپرس در ادامه قیمت اجاره ویلا در بندر انزلی برای عید نوروز  را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*قیمت اجاره ویلا در بندر انزلی با زیربنا 100 متر شبی یک میلیون و 800 هزارتومان تعیین شده است. این ویلا 4 نفر ظرفیت دارد و از امکانات آن می‌توان به بخاری گازی، مبلمان، پارکینگ، جاروبرقی، وسایل پخت‌وپز و غیره اشاره کرد.

*مسافران برای اجاه ویلا 120 متری در بندر انزلی باید شبی 2 میلیون و 450 هزارتومان بپردازند. این ویلا دو خوابه دارای ظرفیتی برابر با 10 نفر است و امکاناتی همچون بخاری گازی، کولر گازی، بالکن، تلویزیون، گیرده دیجیتال، کمد، لوازم آشپزی، اجاق گاز و غیره دارد.

راز آسمان پایتخت

*مسافران با پرداخت شبی 9 میلیون و 700 هزارتومان می‌توانند ویلا 125 متری در بندر انزلی اجاره کنند. از امکانات این اقامتگاه با ظرفیت 5 نفر می‌توان پارکینگ، تلویزیون، استخر روباز، استخر آب گرم، جاروبرقی، اتو، جالباسی، سیستم بیدارباش مرکزی و غیره را نام برد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

*ویلای دیگر در بندر انزلی با متراژ 180 متر با امکاناتی همچون گیرنده دیجیتال، تلویزیون، مبلمان، میز نهارخوری، استخر آب گرم، فوتبال دستی، باربیکیو، اجاق گاز، جالباسی، جاروبرقی و غیره شبی 12 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این ویلا دارای 2 اتاق خواب است و ظرفیت 6 نفر را دارد.

*میزبانی برای اجاره اقامتگاه 180 متری شبی 15 میلیون تومان اجاره تعیین کرده است. این ویلا ظرفیت 15 نفر را دارد و دارای امکاناتی همچون شوفاژ، مبلمان، بالکن، تلویزیون، سیستم صوتی، میز نهار خوری، استخر آب گرم، میز بیلیارد، باربیکیو، استخر سرپوشیده، کمد، جالباسی و غیره است.

*اقامتگاهی با زیربنا 310 متر به قیمت شبی 21 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این ویلا دارای سه اتاق مستر است که ظرفیت 6 نفر را دارد. امکانات این ویلا شامل گرمایش از کف؛ پارکینگ، بالکن، یخچال، آشپزخانه، استخر سرپوشیده، استخر آب گرم، باربیکیو، ماکروویو، وسایل پخت‌وپز، جاروبرقی، دستگاه تصفیه آب و غیره می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “قیمت اجاره ویلا در بندر انزلی برای عید نوروز

  1. شهاب گفته:

    با این قیمت ها در یکی از هتل های خوب آنتالیا می توانید یک هفته از تمام امکانات هتل بهره مند شوید صبحانه ، ناهار و شام و میان وعده و … همگی رایگان است. آنتالیا کجا و انزلی کجا

    • فرناز شیخ محمدی گفته:

      آفررین دقیقااا موافقم باهاتون ..البته تمام هتلهای انتالیا انالیا استانبول ازمیر و وان مملو از ایرانیست و تورهای شبانه اتوبوس پرر هستند دلار سهمیه امسال استفادع کردند

  2. علی کریمی گفته:

    بعضی افراد استخدام شدن که قیمت سازی کنند و عده ای هم که براشون مهم نیست قیمت چی باشه طرف قیمت خونه ش به اندازه قیمت یک هفته اجاره نیست اما صحبت از شب ی میلیون ها تومان می‌کنه واقعا خنده دار

  3. فرناز شیخ محمدی گفته:

    واقعاا همین دلالهاا و املاکیها اقتصاد یک کشورر رو بدست و ملتی رو به بدبختی با شایعات قلابی جوری که مسکن مهر هم ارزو دست نیافتنی شد پرند پردیس پارسال ۴۰۰م دو خواب شد یک م و ۴۰۰ !! پردیس ۲م بالا رفت ! دلارهم ک پایین اومد قیمتها نجومی بالا رفت و ماند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز