قیمت آپارتمان 100 متری در فردیس

تور لحظه آخری-کاماپرس

براساس آگهی‌های فروش، آپارتمان 100 متری در فردیس در کمترین حالت نیازمند حدود 2 میلیارد تومان بودجه است.

کاماپرس در ادامه قیمت 6 آپارتمان 100 متری در فردیس را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*آپارتمان 100 متری در فردیس با عمر بنا 7 سال با قیمت یک میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دو خوابه در طبقه دوم واقع شده و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

*واحد تکواحدی در فلکه اول پردیس 2 میلیارد و 250 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان 100 متری در سال 90 ساخته شده که از امکانات آن می‌توان 2 اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری را نام برد. این آپارتمان در طبقه دوم واقع شده و قیمت هر متر آن 22 میلیون و 500 هزارتومان تعیین شده است.

راز آسمان پایتخت

*آپارتمان 100 متری نوساز در دهکده شمالی فردیس با قیمت 2 میلیارد و 995 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دو خوابه در طبقه دوم واقع شده و از امکانات آن می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

*آپارتمان 100 متری نوساز در فردیس با بودجه 3 میلیارد و 360 میلیون تومان قابل خریداری است. این واحد در طبقه سوم واقع شده که از امکانات آن می‌توان آسانسور، پارکینگ و انباری را نام برد. قیمت هر متر مربع این واحد دوخوابه 33 میلیون و 600 هزارتومان است.

بیشتر بخوانید:

*واحدی با عمر بنا 3 سال در سه راه دهکده فردیس 3 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد دوخوابه 100 متری دارای امکاناتی همچون 2 اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری است.

*دیگر واحد نوساز 100 متری در فردیس واقع در برج مجلل 4 میلیارد تومان آگهی شده است. این واحد دوخوابه در طبقه ششم واقع شده و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری، سونا، سینما، پیست تندرستی و غیره دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 100 متری در فردیس

  1. رامین گفته:

    یه تک واحدی در طبقه سوم و آخرین طبقه با عمر ۱۰ سال حدود ۸۰ متری با سند و انباری و پارکینگ بین فلکه اول و دوم میگه ۲ میلیارد . کجای کار هستید شماها بیچاره شدیم رفت دیگه نمیتونیم یه خونه ۸۰ متری هم بخریم . خدا از باعث و بانیش نگذره

  2. رامین گفته:

    تا ۶۰درصد زیاد شدن قیمتها دست دلال نامرد از خدا بیخبره که همون آقایان املاک هستند افتاده متاسفانه. ۳۰درصد آخر هم بخاطر گرونی مصالح و شرایط اقتصادی که گرفتارش شدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز