قیمت آپارتمان نوساز در منطقه 6 تهران متری چند؟

خانه-خیابان-هنگام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید آپارتمان نوساز در مرکز شهر به دلیل دسترسی‌های آسان یک امتیاز خوب محسوب می‌شود. با چرخی در سایت‌های خرید و فروش خانه در منطقه 6 تهران، با خانه‌های نوساز یا کلید نخورده رو‌به‌رو می‌شویم که علاوه بر موقعیت خوب جغرافیایی، دارای طراحی‌های جدید و به‌روزی هم هستند؛ خانه‌هایی که تقریبا حدود قیمتی 100 تا 180 میلیون تومان برای هر مترمربع را دارند.

کاماپرس در این گزارش قیمت آپارتمان‌های نوساز در منطقه 6 تهران را مورد بررسی قرار داده است.

خانه‌ای نوساز؛ متری 106 میلیون تومان

در اطراف بلوار کشاورز، خانه‌ای نوساز و کلید نخورده در طبقه دوم و تک واحدی، برای فروش اگهی شده است. این خانه 155 متری دارای سه اتاق خواب و دو پارکینگ است. طبق تصاویر این آگهی، خانه مذکور فول امکانات، دارای پنچره‌های بزرگ و طراحی به‌روز نیز است. هر مترمربع این خانه 106 میلیون تومان قیمت دارد که ارزش کلی آن حدود 16 میلیارد و 400 میلیون خواهد بود.

خرید-خانه-منطقه-شش-کاماپرس

خانه‌ای کلید نخورده؛ متری 180 میلیون تومان

آپارتمانی 127 متری در یوسف آباد با دو اتاق خواب و پارکینگ هنوز کلید نخورده است. این خانه برای فروش در سایت‌های خرید و فروش خانه آگهی شده و از امکانات آن می‌توان به انباری، لابی و نگهبان شبانه‌روزی، تراس دلباز و اتاق‌هایی با نورگیری خوب اشاره کرد. هر متر از این خانه 180 میلیون تومان ارزش دارد که قیمت کل آن 22 میلیارد و 900 میلیون می‌شود.

قیمت آپارتمان نوساز 112 متری 20 میلیارد تومان

طبق آگهی خرید خانه در منطقه 6 و محدوده یوسف آباد، خانه‌ای 112 متری، نوساز و کلیدنخورده به فروش می‌رسد. این خانه دارای دو اتاق خواب، دو پارکینگ، لابی، نگهبان، تراس قابل استفاده و سیستم تهویه هوای مطبوع است. چنین خانه‌ای متری 180 میلیون تومان قیمت دارد که برای 112 متر باید حدود 20 میلیارد و 200 میلیون تومان پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

آپارتمان نوساز؛ متری 170 میلیون تومان

در اطراف منطقه جهان‌آرا، خانه کلید نخورده دیگری به فروش می‌رسد. این خانه 123 متری، دو اتاق خواب و یک پارکینگ دارد. همچنین تاکنون کسی داخل این خانه زندگی نکرده و کاملا نوساز است. این ملک علاوه بر لابی مجلل، نگهبان، تراس، سیستم تهویه هوا و سالن اجتماعات، دارای آنتن مرکزی هم هست. این خانه با متری 170 میلیون و جمع کل 20 میلیارد و 900 میلیون به فروش می‌رسد.

از سوی دیگر، آپارتمانی 108 متری در امیر آباد، با دو اتاق خواب و یک پارکینگ در آگهی‌های فروش دیده می‌شود. این خانه نوساز، دارای بالکن مناسب، پنچره‌های بزرگ نورگیر، آنتن مرکری و انباری است. ارزش هر متر مربع از این خانه حدود 135 میلیون تومان قیمت دارد که جمع کل آن 14 میلیارد و 600 میلیون تومان می‌شود.

خانه‌ نوساز در منطقه 6؛ متری 150 میلیون تومان

با چرخی در سایت‌های خرید خانه در محدوده منطقه 6، خانه‌ای در خیابان کارگر شمالی پیدا می‌شود که دارای سه اتاق خواب و دو پارکینگ است. این خانه نوساز 150 متری، دارای سالن بزرگ با نورگیر مناسب است. علاوه بر این، این واحد لابی بزرگی برای برگزاری جلسات ساختمانی دارد. این خانه با متری 150 میلیون تومان، حدود 22 میلیارد و 500 میلیون فروخته می‌شود.

در محله یوسف آباد هم خانه‌ای 125 متر، با دو اتاق خواب و یک پارکینگ به فروش می‌رسد. این خانه نوساز دارای انباری، آنتن مرکزی، بالکن، لابی و نگهبان است و متری 180 میلیون فروخته می‌شود. جمع کل آاین خانه حدود 22 میلیارد و 500 میلیون می‌شود.

6 میلیارد تومان برای یک آپاتمان 65 متری

داخل خیابان فلسطین شمالی آپارتمانی 65 متری و یک خواب اگهی شده است. این خانه دو سال ساخت که کاملا بازسازی شده و در حد نوساز محسوب می‌شود، دارای نورگیری بسیار خوب و همچنین انباری، پارکینگ و آسانسور است. طبق آگهی این خانه 6 میلیارد تومان برای فروش آگهی شده که حدودا متری 100 میلیون تومان قیمت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : پست ملکشیش دنگملک رادار
آریاپی
روکش مارال
نهال گشت
آهن رویال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز