قسط خرید خودرو آریزو 6 پرو چقدر است؟

ژیوار

مدیران خودرو شرایط طرح فروش نقد و اقساط انواع خودرو آریزو و فونیکس را اعلام کرده است. براساس این طرح، 10 محصول این مجموعه با قیمت کارخانه و شرایط اقساطی مناسب، تسویه 60 ماهه، به مشتریان واگذار می‌شود. ثبت نام برای خرید هر یک از خودروهای این مجموعه از طریق سایت انجام می‌شود.

به گزارش کاماپرس، ثبت نام برای 10 محصول مدیران خودرو از شنبه آغاز شد و همچنان ادامه دارد. یکی از محصولات عرضه شده در این دوره از فروش مدیران خودرو، آریزو 6 پرو است. این خودرو با قیمت نقدی 1 میلیارد و 437 میلیون تومان به متقاضیان فروخته می‌شود. در صورتی که شخصی خواهان خرید این خودرو به صورت اقساطی باشد باید مبلغ 718 میلیون و 500 هزار تومان پیش پرداخت کرده و هر ماهه 20 میلیون و 254 هزار تومان قسط بدهد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ویژگی‌های فنی و برخی از امکانات آریزو 6 پرو را بشناسید

آریزو 6 پرو یکی از خودروهای سدان بازار است که چهره خشن و جوان پسند دارد. این خودرو با موتور چهار سیلندری به قدرت 147 اسب بخار به بازار عرضه شده است. میزان گشتاور این خودرو به 210 نیوتن متر می‌رسد. این اتومبیل در هر 100 کیلومتر معادل 6.9 لیتر سوخت ترکیبی، بنزین و گاز، مصرف می‌کند. خودرو آریزو 6 پرو در 10.5 ثانیه به شتاب 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. این خودرو به واسطه داشتن انواع ترمز ضدقفل آ بی اس، سیستم توزیع نیرو ای بی دی، تکنولوژی کمکی پارک کردن ماشین، فناوری کنترل ایستایی، سنسور دنده عقب و جلو، رادار تصادف از عقب، سنسور نور و باران و سیستم تهویه خودکار مورد توجه قرار گرفته است. کروز کنترل، کی استارت، شارژر بی‌سیم گوشی موبایل، صندوق پران عقب و … از دیگر امکانات این خودرو هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز