قابلیت های ناوگان پیک و ایونت به نرم افزار سپیدز اضافه شد

نرم افزار سپیدز-کاماپرس
ژیوار

بازار نرم‌افزار‌های رستوران‌‌ها، کافه‌رستوران‌ها و کافه‌ها این روزها در کشور، همزمان با رونق گرفتن بازار خوراکی، بسیار داغ شده است و شرکت‌های نرم‌افزاری نیز روزانه قابلیت‌های تازه‌ای را به نمایش می‌گذارند تا بتوانند جایگاه خود را در این بازار رقابتی تثبیت کنند؛ سپیدز یکی از این شرکت‌های نرم‌افزاری است که به تازگی از دو قابلیت جدید پرده‌برداری کرده است.

مشروح گفت‌وگو منوچهر احمد‌زاده، مدیر فروش سپیدز، با خبرنگار کاماپرس را در ادامه بخوانید:

سپیدز چیست؟

سپیدز با ۲۵ سال سابقه کار بزرگ‌ترین تولید‌کننده نرم‌افزار رستوران، فست‌فود و کافه‌رستوران در کل کشور است و بیش از ۷۰ درصد سهم مجموعه‌های غذایی را در اختیار دارد.

سپیدز چه خدماتی را ارائه می‌کند؟

ما تمام فرایند‌های یک رستوران‌ را در نرم‌افزار خود گنجانده‌ایم؛ از قبل از ورود مشتری که فرایند رزرو نام دارد تا زمانی که سفارش مشتری ثبت و وارد بخش فروش و حسابداری می‌شود و حتی پس از آن ما باشگاه مشتریان و بخش نظرسنجی را نیز داریم.

سپیدز خدمات جدیدی را در سبد خدماتی دارد؟

ما نرم‌افزار تحت وب خود را سال گذشته رونمایی کردیم و امسال را نیز به تکمیل کردن این نرم‌افزار پرداختیم؛ یکی از قابلیت‌های جدیدی که به نرم‌افزار ما اضافه شده است، قابلیت ناوگان پیک، بوده است.

دریان سفر امید

ناوگان پیک محصولی است که رستوران‌دارها می‌توانند با استفاده از آن پیک‌های خود را به صورت لحظه‌ای بر روی نقشه رصد کنند.

در بخش باشگاه مشتریان نیز قابلیت شرکت اسمارت‌ایکس را که ایونت نام دارد، به باشگاه مشتریان خود اضافه کردیم؛ رستوران‌دارها با استفاده از این قابلیت می‌توانند رویدادهای مختلف برگزار کنند و بازگشت مشتریان خود را بیشتر کنند.

چگونه جایگاه خود را در این بازار رقابتی حفظ می‌کنید؟

سپیدز در ۲۵ سال گذشته همواره به مجموعه‌های بزرگ خدمات ارائه کرده است و در همین راستا توانسته‌ است بازار را نیازسنجی کند و نرم‌افزار خود را تکمیل کند. ما این ادعا را داریم که نرم‌افزارمان از جمله کامل‌ترین نرم‌افزارهای این صنعت است و می‌تواند تمام نیاز‌های رستوران‌ها، کافه‌ها و کافه‌رستوران‌ها را برطرف کند.

انتهای پیام

مرتبط با : سپیدز
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز