فوری / شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی بدون سود بانک رفاه کارگران

لست سکند

بانک رفاه کارگران به منظور کمک به اقشار حقوق بگیر تامین اجتماعی و دیگر گروه‌های مردم انواع تسهیلات را تدارک دیده است. یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک رفاه کارگران طرح «افق» نام دارد که طی آن به تمامی افراد حقیقی واجد شرایط تا سقف 300 میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه و بدون سود 300 میلیون تومانی از بانک رفاه کارگران هستند، باید سپرده قرض الحسنه داشته باشند. گذشته از سپرده گذاری، لازم است که افراد حداقل مبلغ 20 میلیون تومان در حساب خود نگه دارند. مدت زمان نگهداری این مبلغ به منظور درخواست تسهیلات مذکور بین یک تا 12 ماه اعلام شده است.

وام مذکور قرض الحسنه بوده و سودی ندارد و تنها به منظور پوشش هزینه‌های بانک به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن اعتبار شغلی و ارائه ضامن رسمی است. ضامن رسمی در صورتی مورد قبول است که کسر از حقوق باشد. این وام طی مدت زمان حداقل شش ماه و حداکثر 60 ماه قابل بازپرداخت است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

میزان سود وام 300 میلیون تومانی طرح افق چقدر خواهد بود؟

افراد حقیقی که وام 300 میلیون تومانی با کارمزد مشخص و حداکثر مدت زمان تعیین شده را دریافت می‌کنند باید هر ماه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان قسط بپردازند. کل سود تسهیلات به 36 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 336 میلیون تومان خواهد بود.

افراد در صورتی که مایل به ادامه روند دریافت تسهیلات نباشند، امکان انتقال امتیاز آن را به اعضای درجه یک خانواده خود خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رفاه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “فوری / شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی بدون سود بانک رفاه کارگران

  1. رضا گفته:

    لطفا واضح تر بنویسید چقدر باید سپرده داشت .؟؟؟دفعه قبل که میگفتن باید ۳۰۰ میلیون سپرده گذاری کنید بعد با کسر مبلغی ممکنه تا سقف ۳۰۰ میلیون پرداخت بشه .به نظر سر کاریه

  2. سیاوش گفته:

    تمامی این وام های متعلق به قشر پولدار وبرای کسانی که درآمد بالایی دارند می باشد زیرا شما اگر ۳۰۰ میلیون هم بزارید بانک با شما بعد سه ماه سیصد وام میده ولی قسط آن حدود ۵۰ میلیون تومان و۱۲ ماهه است حالا کدام کارمند یا گارگر توان پرداخت این اقساط را داره نتیجه همه سرکاری گذاشتند ما را .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز