شرایط دریافت وام بدون سود 750 میلیونی بانک دی + مبلغ اقساط

لست سکند

بانک دی به منظور تامین مالی راحت مشتریان خود طرح تسهیلاتی با نام «باران» را تدارک دیده است. سقف وام این طرح برای اشخاص حقیقی به 300 میلیون تومان و برای حقوقی‌ها به 750 میلیون تومان می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، تسهیلات این طرح قرض الحسنه اعلام شده و به آن سودی تعلق نمی‌گیرد. البته بانک به منظور پوشش هزینه‌های خود برای این طرح تسهیلاتی کارمزد چهار درصدی در نظر گرفته است.

حساب لازم برای درخواست این وام قرض الحسنه بوده و باید حداقل با 10 میلیون تومان میانگین حساب مورد نظر بانک را ایجاد کنند. افرادی که خواهان این وام هستند باید ضامن رسمی مورد نظر بانک را داشته باشند.

متقاضیان در طی حداقل شش ماه و حداکثر 60 ماه امکان بازپرداخت این تسهیلات را دارند. لازم به ذکر است که این تسهیلات قابل انتقال به اقوام و بستگان درجه یک است. ضمنا حقوقی‌های واجد شرایط با ارائه معرفی نامه به پرسنل خود امکان پرداخت این وام را به آن‌ها خواهند داشت.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

با در نظر گرفتن مبلغ وام برای افراد حقیقی، کارمزد و شرایط بازپرداخت، میزان هر قسط این تسهیلات به 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 36 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن تقریبا 336 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

هدف از پدید آوردن بانک دی در عرصه بانکداری کشور چه بود؟

بانک دی به موجب قانون اجازه تاسیس بانک‌های غیردولتی مصوب بیست و یکم فروردین ماه سال 1379 به منظور تحقق تجهیز منابع مالی از طریق جذب سپرده‌ها، اخذ تسهیلات و استفاده از سایر ابزارهای پولی و مالی و تخصیص آن‌ها برای اعطای تسهیلات اعتباری و سرمایه گذاری در رشته‌های مختلف اقتصادی شکل گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک دی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز