فوری/ نحوه ثبت نام وام 300 میلیونی بدون سود بانک گردشگری اعلام شد

لست سکند

آندسته از مشتریان بانک گردشگری که کمبود نقدینگی دارند، به منظور رفع احتیاجات خود امکان بهره‌مندی از طرح تسهیلاتی «پارسا» این مجموعه را خواهند داشت. وام این طرح قرض الحسنه و بدون سود است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، سقف وام طرح تسهیلاتی پارسا 300 میلیون تومان اعلام شده و تنها به آن کارمزد دو یا چهار درصدی تعلق می‌گیرد. این تسهیلات تنها در صورت معرفی ضامن رسمی مورد نظر بانک به متقاضی پرداخت می‌شود. افرادی که خواهان این وام هستند ابتدا باید سپرده قرض الحسنه افتتاح و میانگین چهار تا 12 ماهه ایجاد کنند، سپس برای آن درخواست بدهند. افراد ظرف مدت 36 ماه امکان بازپرداخت این تسهیلات را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان خواهد بود. کل سود این تسهیلات به 12 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن 312 میلیون و 100 هزار تومان اعلام شده است.

درباره بانک گردشگری، اهداف و خدمات این مجموعه بیشتر بدانید

بانک گردشگری سال 1389 با تکیه بر ماده 98 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران و ماده واحده قانون اجازه تاسیس بانک‌های غیردولتی و دیگر مقررات مربوطه شکل گرفت. این بانک خصوصی تمامی خدمات پولی و بانکی مجاز را به مشتریان ارائه می‌دهد اما به صورت اختصاصی در حوزه گردشگری و موارد مرتبط با آن فعالیت دارد. این مجموعه همواره تلاش کرده تا مزیت‌ها و فرصت‌های عمده‌ای برای سرمایه گذاری و ابتکارات بخش خصوصی در صنعت توریسم فراهم کند و باعث بهبود شرایط آن شود. این بانک در کنار هدف مذکور، همواره حداکثر کردن منافع پایدار و بلندمدت سهامداران خود را نیز دنبال می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک گردشگری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز