جزییات و شرایط دریافت وام 40 میلیون تومانی بانک پارسیان

لست سکند

بانک پارسیان طرح تسهیلاتی به نام «همراهان» را تدارک دیده است که در آن به متقاضیان و واجدان شرایط تا سقف 40 میلیون تومان وام پرداخت می‌شود. وام این طرح قرض الحسنه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که خواهان وام طرح همراهان هستند باید دستگاه کارتخوان متصل به بانک پارسیان داشته و حداقل به مدت چهار ماه با آن دستگاه کارکرد داشته باشند.

همچنین این افراد باید در یکی از شعب بانک پارسیان سپرده قرض الحسنه داشته یا افتتاح کنند. وام این طرح براساس اعتبار شغلی مشتریان به آن‌ها پرداخت می‌شود. تسهیلات مذکور قرض الحسنه بوده و طی مدت زمان 24 ماه قابل بازپرداخت است. لازم به ذکر است در صورتی که فرد به هر دلیلی امکان طی کردن پروسه دریافت وام را نداشته باشد، می‌تواند امتیاز آن را به اقوام درجه یک خود انتقال بدهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به شرایط ذکر شده برای این وام، مبلغ هر قسط تنها 1 میلیون و 818 هزار و 182 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات 2 میلیون و 400 هزار تومان است. در مجموع رقم وام و سود آن به 42 میلیون و 420 هزار تومان خواهد رسید.

آغاز به کار بانک پارسیان و چشم انداز این مجموعه برای آینده

بانک پارسیان یکی از بانک‌های خصوصی فعال کشور است که از اسفندماه 1380 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در قالب انواع سپرده‌ و تسهیلات ریالی، سپرده‌ و خدمات ارزی و کارت‌های بانکی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

این بانک در نظر دارد با گسترش و به روزرسانی دامنه فعالیت خود بیشترین سهم از معاملات بین المللی کشور، مقام برتر در گستره خدمات بانکی پیشرفته و جایگاه اول در سهم بازار داخلی را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک پارسیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز