شرایط ویژه دریافت وام 100 میلیونی خرید خودرو بانک سامان

لست سکند

اشخاصی که به دنبال اتومبیل هستند و برای خرید آن بودجه کافی ندارند، می‌توانند از طریق افتتاح حساب در بانک سامان از وام خودرو این مجموعه استفاده کنند. این تسهیلات تا حدودی بهای خودرو را پوشش می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک سامان، حداکثر مبلغ وام خودرو بانک سامان 100 میلیون تومان اعلام شده است. این تسهیلات به پشتوانه اوراق مشارکت دولتی و بانک مرکزی ارائه می‌شود. افرادی که مایل به دریافت وام خرید خودرو هستند باید اصل مبایعه نامه یا قرارداد خرید خودرو یا سند مالکیت آن را داشته باشند.

نرخ سود این تسهیلات طبق مصوبات بانک مرکزی بوده و افراد بعد از دریافت این وام حداکثر طی سه سال امکان بازپرداخت آن را به صورت ماهیانه و به شکل اقساطی خواهند داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در صورتی که بانک سامان به متقاضی وام 100 میلیونی با نرخ سود 18 درصدی را بپردازد و زمان بازپرداخت را نیز برای وی 36 ماه تعیین کند، مبلغ هر قسط 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان قرار خواهد گرفت. کل سود این وام به 33 میلیون و 148 هزار و 624 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن هم 131 میلیون و 205 هزار تومان خواهد بود.

نکات قابل توجه برای متقاضیان وام 100 میلیونی خرید خودرو بانک سامان

متقاضیان تنها در صورتی امکان دریافت این وام را دارند که خواهان خودرو داخلی تولید سال جاری یا حداکثر یک سال قبل باشند. لازم به ذکر است که مبلغ تسهیلات خرید خودرو بانک سامان متناسب با شرایط متقاضی قابل تغییر است و ممکن است حتی کمتر از 100 میلیون تومان تعیین شود. توجه کنید که این وام تنها به افرادی که حداقل 18 سال سن داشته و خریدار خودرو باشند، تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز