شرایط ویژه دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک ملت

تور لحظه آخری-کاماپرس

وام 200 میلیون تومانی بانک ملت تحت عنوان طرح «حامی» برای مشتریان حقیقی این مجموعه تدارک دیده شده است. بانک ملت این طرح را با هدف حمایت از تولید ملی و رشد اقتصادی مطرح کرده است. این تسهیلات در قالب کارت اعتباری ارائه می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک ملت هستند باید گذشته از اعتبار شغلی، ضامن رسمی داشته باشند. همچنین این افراد باید قبل از درخواست تسهیلات مذکور حساب قرض الحسنه افتتاح کرده و آن را شارژ کنند.

افراد امکان بازپرداخت این تسهیلات را طی حداقل 12 ماه و حداکثر 36 ماه دارند. سود این وام مطابق مقررات بانک مرکزی 36 درصد اعلام شده است.

افراد بعد از دریافت این تسهیلات تنها امکان استفاده از آن در فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت را دارند. در حال حاضر فروشگاه‌های ایران رادیاتور، پاکشوما و گروه صنعتی انتخاب (عرضه کننده برندهای دوو، اسنوا و بست) طرف قرارداد بانک ملت هستند. افراد به منظور آگاهی از لیست نمایندگان منتخب شرکت ایران رادیاتور این مجموعه باید به وبسایت بانک ملت مراجعه داشته باشند. لازم به ذکر است در صورتی که فرد به هر شکلی قبلا از تسهیلات خرید کالا استفاده کرده باشد، امکان درخواست این وام را نخواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

مبلغ هر قسط و کل سود وام 200 میلیون تومانی بانک ملت چقدر است؟

با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان است. کل سود تسهیلات مذکور به 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز تقریبا 278 میلیون و 709 هزار و 995 تومان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز