فوری/ شرایط دریافت وام 50 میلیونی و بدون سود بانک کارآفرین

بانک مرکزی بخشنامه جدید وام خرد را ابلاغ کرد-کاماپرس

افرادی که در بانک کارآفرین سپرده قرض الحسنه دارند و مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند، امکان درخواست تسهیلات «نیک آفرین پلاس» را دارند. این وام قرض الحسنه بوده و هیچ سودی ندارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، شرط مورد نظر برای بهره مندی از تسهیلات طرح نیک آفرین پلاس بررسی اهلیت اعتباری متقاضی دریافت وام بوده و اشخاص متقاضی در زمان دریافت آن باید هیچ چک برگشتی یا معوقی در نظام بانکی نداشته باشند. متقاضیان دریافت تسهیلات 50 میلیون تومانی بانک کارآفرین باید گذشته از سپرده قرض الحسنه به مدت سه الی 9 ماه خواب سپرده ایجاد کنند.

همچنین متقاضیان باید ضامن رسمی مورد نظر بانک را داشته باشند. این وام هیچ سودی نداشته و مشتریان تنها موظف به ارایه کارمزد چهار درصدی آن هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به سقف وام 50 میلیون تومانی، نرخ سود و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط به 1 میلیون و 476 هزار و 199 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 3 میلیون و 143 هزار و 173 تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن نیز 53 میلیون و 203 هزار و 173 تومان خواهد بود.

نکات مهم و قابل توجه درباره وام 50 میلیون تومانی طرح تسهیلاتی نیک آفرین پلاس

لازم به ذکر است، افرادی که مایل به دریافت وام مذکور هستند باید دوره خواب سپرده را به صورت کامل سپری کنند. در صورتی که دوره انتظار سپرده مشتری کمتر از حداقل اعلام شده باشد و تعهدنامه زمان تامین و تکمیل موجودی برای دریافت این وام رعایت نشود، درخواست تسهیلات مشتری قابل بررسی نخواهد بود. طبق اعلام بانک کارآفرین، مبلغ وام 50 میلیون تومان است و از این مقدار کمتر یا بیشتر نخواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کارآفرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز