فوری / جزییات ثبت نام وام 2 میلیارد تومانی بانک شهر

لست سکند

مشتریان بانک شهر که در حوزه‌های آموزشی، حقوق و قضا، گردشگری و دیگر حوزه‌های خدمات محور فعالیت دارند، با بهره گیری از طرح تسهیلاتی «شهریار» امکان جبران کمبود نقدینگی خود را خواهند داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، بانک شهر طرح تسهیلاتی شهریار را برای فعالان در حوزه‌های مختلف کسب و کار ارائه داده و براساس این طرح، میزان وام برای اصناف پزشکی 2 میلیارد تومان و برای غیرپزشکی 1 میلیارد تومان است.

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند، باید سند ملکی به همراه ضامن رسمی داشته باشند. سپرده لازم برای این وام قرض الحسنه اعلام شده و مدت زمان خواب سپرده مدنظر بانک به منظور پرداخت این تسهیلات باید سه ماه باشد.

سود این وام 23 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن به انتخاب وام گیرنده 36 ماه یا 48 ماه اعلام شده است. براساس اعلام بانک، در این طرح وام، مسدودی سپرده وجود دارد و این مورد با توجه به زمان بازپرداخت تسهیلات مشخص می‌شود.

راز آسمان پایتخت

در صورتی که زمان پرداخت اقساط وام 36 ماه تعیین شده باشد، 16 درصد مبلغ سپرده مسدود خواهد شد. اما در صورت تعیین مدت زمان بازپرداخت 48 ماهه، میزان مسدود شدن سپرده 16.8 درصد خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

مبلغ اقساط وام بانک شهر چقدر است؟

در صورت پرداخت وام 2 میلیارد تومانی با مدت زمان بازپرداخت و اقساط تعیین شده، میزان هر قسط 64 میلیون و 102 هزار و 943 تومان خواهد بود. کل سود وام به 1 میلیارد و 76 میلیون و 941 هزار و 268 تومان و جمع رقم تسهیلات و سود آن به 3 میلیارد و 82 میلیون و 399 هزار و 267 تومان خواهد رسید. هزینه فرصت مسدودی سپرده با توجه به مبلغ وام مذکور، 273 میلیون و 211 هزار و 824 تومان اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک شهر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز