فوری / جزییات ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک تجارت

لست سکند

افرادی که مشتری بانک تجارت هستند و قصد خرید با تسهیلات را دارند، می‌توانند وام «کالانو» این مجموعه را دریافت کنند. سقف این وام 100 میلیون تومان بوده و برای دریافت آن نیاز به افتتاح سپرده قرض الحسنه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام خرید کالای بانک تجارت به نام کالانو هستند باید اعتبار خوبی داشته باشند. زیرا به منظور پرداخت این تسهیلات نیازی به ارائه ضامن رسمی یا سند ملکی نیست. ضمانت مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات داشتن اعتبار مورد نظر بانک، چک دیجیتال و سفته الکترونیکی است.

گفتنی است، افرادی امکان استفاده از این وام را دارند که قبلا از تسهیلات خرید کالا استفاده نکرده باشند. نرخ سود این وام 23 درصد بوده و وام گیرندگان بعد از دریافت آن باید حداکثر در 24 ماه عمل تسویه را انجام بدهند. افراد به منظور دریافت این وام باید مراکز و فروشگاه‌هایی مانند پاکشوما، کویر موتور و انتخاب الکترونیک را برای انجام خریدهای خود در نظر داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط به 5 میلیون و 237 هزار و 331 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 25 میلیون و 695 هزار و 934 تومان است و جمع رقم وام و سود آن نیز 126 میلیون و 745 هزار و 934 تومان خواهد بود.

برخی از نکات مهم و قابل توجه درباره وام کالانو بانک تجارت

لازم به ذکر است که به منظور دریافت این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نیست و مشتریان باید به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن باجت اعتبار کالانو را دریافت کنند. افراد به منظور اپلیکیشن باجت باید به مارکت‌هایی مانند بازار یا مایکت مراجعه داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “فوری / جزییات ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک تجارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز