جزییات ثبت نام وام 50 میلیونی و بدون ضامن بانک پاساگارد

لست سکند

تسهیلات «برآیند» ویپاد یکی از جدیدترین وام‌های بانک پاسارگاد است که بدون ضامن و وثیقه ارائه می‌شود. در واقع این وام مبتنی بر امتیاز حساب و اعتبارسنجی مشتریان است و حداکثر مبلغ آن به 50 میلیون تومان می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، ویپاد شعبه تمام دیجیتال بانک پاساگارد است که برای مشتریان خود تسهیلات ویژه‌ای را تدارک دیده است. مشتریان ویپاد به منظور درخواست تسهیلات این درگاه باید موجودی روزانه حساب خود را افزایش دهند و به ازای آن سکه دریافت کنند. با به حد نصاب رسیدن سکه‌ها، امکان درخواست برای تسهیلات برآیند ویپاد وجود دارد. البته باید متقاضیان از قبل حساب سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرده باشند.

سود این تسهیلات 23 درصد بوده و حداکثر زمان برای پرداخت اقساط آن به 12 ماه می‌رسد. معیار برای پرداخت این تسهیلات، اعتبارسنجی، یعنی بررسی رفتار مالی مشتری در شبکه بانکی کشور و عملکرد مالی سه ماهه اخیر وی است. تنها افرادی امکان درخواست این تسهیلات را دارند که بدهی یا چک برگشتی در سیستم بانکی کشور نداشته باشند.

لازم به ذکر است که این تسهیلات در قالب اعتبار خرید به متقاضیان پرداخت می‌شود و از طریق آن امکان خریدن انواع کالاها و محصولات از تمامی فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی کشور وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

آشنایی با مزایا و ویژگی‌های درگاه ویپاد برای دریافت وام 50 میلیون تومانی

افراد به منظور پیگیری فرآیند افتتاح حساب و دریافت تسهیلات مذکور نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک پاسارگاد را ندارند. با استفاده از این درگاه امکان افتتاح حساب به صورت آنلاین در کمتر از 10 دقیقه فراهم بوده و پس از آن امکان افزایش امتیاز حساب و دریافت تسهیلات وجود خواهد داشت. در صورت بروز مشکل پشتیبانی این مجموعه رسیدگی‌های لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک پاسارگاد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “جزییات ثبت نام وام 50 میلیونی و بدون ضامن بانک پاساگارد

  1. امیرمسروری گفته:

    بنده چند ماه است به صورت آنلاین از تسهیلات ۱ تا ۷ میلیون تومانی ویپاد استفاده کردم اما الان دو ماه است به دلیل نا مفهوم از پرداخت تسهیلات بالای ۷ میلیون به من خودداری میکنند علی رغم خوش حسابی…..
    به نظرم زیاد روی بانک پاسارگاد حساب نکنید

    • مهدی اسدی گفته:

      سلام تا 15 میلیونی برا بنده باز شده که تا الان جز یه مورد اونم فقط کارکرد کم حساب پله بالاتر باز نشد. من که راضی بودم.

  2. Eli mir گفته:

    سلام ‌ببخشید من تازه حساب باز کردم .میخوام بدونم کمترین وام چطوری باید بگیرم .چقدر پول وچه مدت تو حساب باید بمونه

  3. میرمنصور جعفری گفته:

    سلام من تازه از بانک پاسارگاد حساب ویپاد باز کردم ولی سه مرحله حساب پشتوانه یک میلیون تومانی گرفتم با خوش حسابی هنوز اضافه نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز