فوری / شرایط ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک تجارت به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود انواع طرح تسهیلاتی را تدارک دیده است که یکی از آن‌ها طرح «پویا» نام دارد. سقف این وام 200 میلیون تومانی است و با نرخ سود 23 درصد به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که به اخذ وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه از قبل سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری افتتاح کرده و حداقل بین سه تا 9 ماه میانگین حساب داشته باشند.

در این مدت و زمان بازپرداخت اقساط وام، مبلغ سپرده گذاری شده باید در حساب بدون استفاده باقی بماند اما بانک به منظور ضرر نکردن وام گیرنده به اصل سپرده سود پنج درصدی می‌دهد. افراد پس از دریافت وام با توجه به شرایط خود امکان پرداخت اقساط را طی 12، 24 یا 36 ماه دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه، میزان هر قسط 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان خواهد بود. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد بود.

با بانک تجارت و برخی از خدمات آن بیشتر آشنا شوید

بانک تجارت یک بانک کاملا دولتی و قدیمی ایرانی است که طی سال‌های فعالیت خود توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این بانک طی سال‌های فعالیت خود انواع خدمات بانکی و پولی را به مشتریانش ارائه داده که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع سپرده گذاری، تسهیلات و تعهدات، خدمات ویژه و الکترونیک و خدمات ارزی اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز