فوری / جزییات ثبت نام وام بدون سود 300 تا 750 میلیون تومانی بانک دی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک دی به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح وام قرض الحسنه‌ای به نام «باران» را تدارک دیده است. این وام هیچ سودی ندارد و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه با مبلغ 10 میلیون تومان دارند، به منظور دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک دی بهتر است به همان شعبه مراجعه کرده و با ایجاد میانگین مناسب، برای تسهیلات مذکور درخواست بدهند. به منظور تضمین بازپرداخت این وام باید ضامن رسمی داشت. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز متغیر بوده و بین حداقل شش و حداکثر 60 ماه تغییر می‌کند. لازم به ذکر است که افراد حقوقی نیز امکان دریافت این وام را دارند و سقف تسهیلات برای آن‌ها تا 750 میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با در نظر داشتن مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط به 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات مذکور 36 میلیون تومان بوده و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز حدودا 336 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

برخی از نکات مربوط به طرح تسهیلاتی باران

نکات قابل توجهی که درباره این طرح تسهیلاتی وجود دارد می‌توان به امکان اتصال کسب و کارهای دارنده حساب‌های این طرح به دستگاه‌های پوز و آی پی جی اشاره کرد. کسب و کارها به منظور انتقال امتیاز این طرح به کارمندان خود باید به آن‌ها معرفی نامه ارائه بدهند.

لازم به ذکر است که مشتریان حقیقی این امکان را دارند امتیاز خود از این وام را به صورت مشروط و با تکمیل و امضای فرم مخصوص به بستگان درجه یک انتقال بدهند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک دی
آریاپی
رایانه کمک
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز