فوری / جزییات ثبت نام وام 100 میلیون تومانی موسسه مالی اعتباری نور

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کادر درمان و پرستارانی که در موسسه مالی و اعتباری نور حساب دارند می‌توانند با ایجاد میانگین حساب مناسب و ارائه چک و ضامن کسر از حقوق برای تسهیلات 100 میلیون تومانی طرح «ناجیان سلامت» این مجموعه درخواست بدهند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان پزشک و پرستار موسسه مالی اعتباری نور که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. ضمنا افراد مایل به دریافت وام باید حداقل 200 هزار تومان به مدت سه تا پنج ماه در سپرده خود نگهداری کنند. به مبلغ اصلی سپرده پس از دریافت وام سود 0.5 درصدی تعلق خواهد گرفت. افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند باید دو ضامن رسمی کسر از حقوق، همکار، داشته باشند و یک فقره چک هم ارائه بدهند. سود این وام 17 درصد بوده و امکان پرداخت اقساط آن طی حداکثر طی 48 ماه وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با در نظر داشتن مبلغ وام، نرخ سود و زمان بازپرداخت، میزان هر قسط این وام 2 میلیون و 885 هزار و 504 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 38 میلیون و 504 هزار و 203 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن 134 میلیون و 818 هزار و 333 تومان است.

درباره موسسه مالی اعتباری نور بدانید

موسسه اعتباری نور از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون در زمینه بانکداری شخصی و شرکتی، اینترنت بانک، اپلیکیشن‌ها، همراه بانک تحت وب هما و خدمات الکترونیکی به مشتریان خدمت رسانی می‌کند.

این مجموعه تاکنون توانسته نشان رضایت مندی مشتری سال 96، رتبه برتر اطلاع رسانی رمز پویا در شبکه بانکی سال 98 و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : موسسه اعتباری نور
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز