فلای تودی و تجربه دریافت آنلاین ویزا

نمایشگاه ایران ایتکس-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه تخصصی ایران ایتکس برای جذب استعدادهای حوزه فناوری در تهران برگزار شد. در این نمایشگاه، شرکت‌های مختلفی حضور داشتند که خدمات و محصولات جدید خود را معرفی کردند. فلای تودی نیز به عنوان یکی از مجموعه‌های محبوب گردشگری در این نمایشگاه شرکت داشت.

به گزارش کاماپرس، هدف اصلی فلای تودی از حضور در نمایشگاه، برندینگ و معرفی خود به عنوان مجموعه‌ای فعال در زمینه آی تی بود.

خدمات جدید فلای تودی

کارشناسان فلای تودی در گفت‌وگو با کاماپرس در مورد خدمات نوین خود گفتند:ما در حال حاضر ویزا را به طور کاملا آنلاین در اختیار مشتری قرار می‌دهیم. خدمات CIP در سایت ما به صورت آنلاین قابل خریداری هستند و همچنین خدمات بیمه نیز ارائه می‌شود. کاربران با آپلود کردن یک سری مدارک به راحتی می‌توانند خدمات خود را دریافت کنند. ما با این کار سعی کرده‌ایم تا حد امکان حضور فیزیکی را کاهش دهیم.

کارشناسان این مجموعه در ادامه افزودند: این کار به صرفه‌جویی در زمان کمک می‌کند و بدون مشکلات رفت و آمد می‌توان از خدمات مختلف استفاده کرد. خدمات CIP قبلا با تلفن نیز قابل رزرو بودند اما امروزه به شکل کاملا آنلاین امکان خریداری آن‌ها وجود دارد. البته زمانی که افراد شرایط و خواسته خاصی داشته باشند ما شرایط مراجعه حضوری را هم فراهم کرده‌ایم اما تمام مراحل تهیه ویزا و گرفتن وقت سفارت و… بدون مراجعه به مجموعه و در کمترین زمان انجام می‌شوند.

برنامه‌های و اولویت‌بندی‌های نیمه دوم سال

کارشناسان فلای تودی در مورد برنامه‌های آینده خود گفتند: با توجه به این که ما در حال توسعه هستیم، تمام بخش‌های مختلف ما نیاز به نیروی ماهر دارند. به همین جهت ما در نیمه دوم سال بخش‌های جدیدتری به سایت اضافه خواهیم کرد و در پی جذب همکاران بیشتری هستیم. به طوری که بتوانیم نیروی فعال مجموعه را از 400 نفر به حداقل 500 600 نفر برسانیم.

دریان سفر امید

چالش‌های فلای تودی

کارشناسان فلای تودی در مورد چالش‌های خود گفتند: اوضاع جنگی که در کشور اتفاق افتاده است باعث کنسل شدن پروازها شد و ما چالش‌های مختلفی در این زمینه داریم. این اتفاق به همکاران بخش پشتیبانی نیز صدمه زده است و مشتریان دغدغه دارند و اغلب برای جایگزینی و کنسلی پروازها حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

امکان فعالیت در فلای تودی

در نهایت کارشناسان فلای تودی آمادگی خود را برای جذب نیرو اعلام کردند و گفتند: ما در یک مجموعه رو به رشد فعالیت داریم که تمام کارکنان آن مستعد و باهوش هستند. افرادی که فکر می‌کنند می‌توانند به ما کمک کنند و به زمینه گردشگری علاقه دارند، حتما به سایت فلای تودی سر بزنند و از فرصت‌های شغلی آن دیدن کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : فلای تودی
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان