فلای‌تودی، برترین فروشنده پروازهای امارات در ایران شد

پرواز امارات - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه با وجود گستردگی پلتفرم‌های آنلاین خرید خدمات سفر، انتخاب یک پلتفرم مناسب برای رزرو خدمات سفر می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. اما وقتی یک شرکت گردشگری بتواند رتبه یک فروش پروازهای هواپیمایی امارات را به خود اختصاص داده و تندیس پلاتینیوم را از سوی این ایرلاین دریافت کند، این نشان از کیفیت و عملکرد قابل توجه آن شرکت است.

هواپیمایی امارات به عنوان یکی از معتبرترین ایرلاین‌های جهان، برنامه‌ای را برای تقدیر از شرکت‌های گردشگری که در فروش بلیط هواپیمایی این ایرلاین فعال هستند، در نظر گرفته است. این شرکت هواپیمایی، هر ساله با اهدای تندیس‌هایی به برترین فروشندگان پروازهای خود در ایران، از خدمات ارزنده این شرکت‌ها نیز قدردانی می‌کند. امسال در میان تعداد زیاد پلتفرم‌های آنلاین خرید خدمات سفر، فلای ‌تودی توانست رتبه یک فروش پروازهای هواپیمایی امارات را به خود اختصاص داده و تندیس پلاتینیوم را از سوی این ایرلاین دریافت کند.

کسب جوایز معتبر از سوی شرکت‌های مطرح بین‌المللی نه تنها به اعتبار صنعت گردشگری ایران کمک می‌کند، بلکه باعث اعتماد روزافزون مردم به پلتفرم‌های داخلی خواهد شد. در این زمینه فلای تودی به عنوان یک فروشنده برجسته پروازهای هواپیمایی امارات، توانست تقدير و تشكر اين شركت هواپيمايي را به دست آورد.

راز آسمان پایتخت

منبع: فلای‌تودی

انتهای پیام

مرتبط با : فلای تودی
آریاپی
رایانه کمک
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز