فروش نقدی دو خودرو جدید گروه بهمن از فردا + قیمت های جدید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خودروسازی بهمن فروش دو خودرو فیدلیتی و دیگنیتی را از فردا آغاز می‌کند. طبق اعلام گروه خودروسازی بهمن، این محصولات با قیمت جدیدی به فروش می‌رسند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق این طرح جدید فروش، سند تا یک سال در رهن خواهد بود. فروش این دو خودرو با قیمت قطعی از ساعت 10 صبح روز سه شنبه تا 16 همان روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است که در این طرح فروش دو خودرو فیدلیتی و دیگنیتی نیاز به ارائه چک یا ضامن از سوی مشتریان نیست.

اخبار مرتبط را بخوانید:

طبق اطلاعات جدول ارائه شده از سوی گروه خودروسازی بهمن، قیمت مصوب فروش فیدلیتی پرایم تیپ 1، پنج نفره، 785 میلیون و 900 هزار تومان است. خودرو فیدلیتی پرایم تیپ 2، هفت نفره، هم 797 میلیون و 900 هزار تومان قیمت گذاری شد. طبق جدول ارائه شده، قیمت مصوب دیگنیتی پرایم نیز 859 میلیون و 900 هزار تومان است. برای هر سه خودرو 2 میلیون مبلغ رهن در نظر گرفته شده است. سفید، مشکی، خاکستری کهکشانی، سربی، آبی اطلسی و قرمز روناسی رنگ‌های این سه خودرو در طرح فروش نقدی هستند.

چرا قیمت کارخانه‌ای با قیمت مصوب تفاوت دارد؟

البته مشتریان باید توجه داشته باشند که قیمت کارخانه‌ای محصولات با مقدار ذکر شده تفاوت دارد. قیمت مصوب بعد از اضافه شدن مقدار مالیات بر ارزش افزوده، برآورد شده و با نرخ کارخانه‌ای متفاوت است.

گروه خودروسازی بهمن به مناسب دهه فجر طرح‌های فروش دیگری را هم برای انواع خودروهای خود تببین کرده که اکنون برخی از این طرح‌ها به دلیل تکمیل ظرفیت تمام شده است. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه فروش گروه بهمن مراجعه کرده و جزئیات بیشتری را درباره طرح‌های فروش این خودروسازی به دست آورند.

مرتبط با : گروه بهمن
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز