فروش مینی لودر فوریوز UZ1050 با سیستم های فلو (High Flow)

مینی لودر فوریوز - کاماپرس
ژیوار

مینی‌ لودرها با اندازه جمع‌وجور و قدرت زیاد در بسیاری از کارهای ساختمان‌سازی، راهسازی، کشاورزی و معدن کاربرد دارند. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های مینی‌ لودرها، قابلیت نصب انواع تجهیزات و جلوبندها است که کاربرد‌های تخصصی‌تر و بهتری را ارائه می‌دهند. مینی لودر فوریوز تولید ایران است که با قطعات باکیفیت وارد بازار شده است و به عنوان یکی از بهترین برندهای موجود شناخته می‌شود. مینی لودر فوریوز با استفاده از قطعات باکیفیت و متناسب با شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی ایران طراحی شده و به همین جهت یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب است.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی در رابطه با فروش مینی لودر فوریوز پرداخته است.

قابلیت‌های مینی لودر فوریوز 1050

قابلیت‌های قدرتمند مینی لودرها باعث شده که کاربرد زیادی در بسیاری از صنایع، راهسازی و شهرسازی داشته باشند. مینی لودر فوریوز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پروژه‌هایی است که نیاز به خاک‌براداری و یا تسطیح خاک دارند. به ویژه در شرایطی که امکان عبور بیل مکانیکی و لودر وجود ندارد، مینی لودرها به راحتی می‌توانند عملکرد خوبی در این پروژه‌ها داشته باشند.

کاربران با استفاده از تجهیزات‌ و پیوست‌های مینی لودر فوریوز می‌توانند وظایف متعددی در پروژه‌های مختلف داشته باشتدو برای مثال می‌توان از مینی لودر فوریوز برای تخریب و یا محوطه‌سازی در ساختمان استفاده کرد. اندازه جمع‌وجور مینی لودر فوریوز می‌تواند قدرت عملیاتی را در فضاهای کوچک و تنگ افزایش دهد. یکی از مزیت‌های استفاده از مینی لودرها در صنعت ساختمان‌سازی، کاهش تولید آلاینده‌های مضر و در نتیجه بهینه‌سازی مصرف سوخت است. همچنین با توجه به ابعاد کوچک مینی لودر فوریوز، کاربران نیازی به دریافت مجوز از راهنمایی و رانندگی برای استفاده از آن در پروژه‌های ساختمانی ندارند.

مینی لودر فوریوز به دلیل ابعاد کوچک خود می‌تواند به خوبی مسیرهای صعب‌العبور در معادن را طی کند و شن‌ و ماسه‌های کوچک و بزرگ را جابه‌جا کرده و در داخل کامیون بار قرار بدهد. همچنین با نصب بعضی از تجهیزات به مینی لودر فوریوز می‌توان از آن برای حفاری زمین در معادن نیز استفاده کرد. مینی لودر فوریوز به میزان زیادی در صنعت کشاورزی نیز کاربرد دارد و می‌توان از آن برای بارگیری، جابه‌جایی و حمل و مواد غذایی، حفاری و پاکسازی در امور کشاورزی استفاده کرد.

دریان سفر امید

مشخصات مینی لودر فوریوز UZ1050 با سیستم هایفلو

مینی لودر فوریوز UZ1050 با ویژگی‌ های ایمنی، اقتصادی و کارایی بالا طراحی شده است تا نیازهای مختلف کاربران را در صنایع مختلف برآورده کند:

  • ایمنی و راحتی: این مینی لودر به کابین پیشرفته فول ایرکاندیشن XCMG با استانداردهای ایمنی ROPS & FOPSمجهز شده و سیستم کنترل تحریک جوی‌ استیک را برای کنترل دقیق‌تر فراهم می‌ کند که به راحتی راننده حین کار کمک می کند.
  • مقرون به صرفه بودن: از آنجایی که مینی لودر فوریوز 1050تولید داخلی است، قیمت نهایی آن نسبت به نمونه‌ های خارجی بسیار پایین‌ تر است. علاوه بر این، سرویس و تعمیر مینی لودر نیز بسیار ساده‌ تر است و در صورت بروز هرگونه مشکل و برای سرویس و تعمیر تخصصی مینی لودر خود می توانید به ایران بابکت مراجعه کنید و از خدمات و تخصص تعمیرکاران ما بهره مند شوید.
  • کارایی فوق‌ العاده:مینی لودر فوریوز UZ1050 علی‌ رغم ابعاد کوچک خود، قدرت باربرداری بسیار بالایی دارد و می‌ تواند در مکان‌ های کوچک به راحتی چرخش درجا انجام دهد. مینی لودر فوریوز همچنین به سیستم هایفلو مجهز است که امکان نصب بیش از ۸۰ نوع تجهیزات جانبی را فراهم می‌کند.
  • مصرف بهینه انرژی: به لطف پمپ پیستونی دبی متغیر، این مینی لودر بار روی موتور را در شرایط غیرفعال کاهش می‌ دهد که باعث بهینه‌ سازی مصرف انرژی می‌ شود.
  • موتور قدرتمند کوباتا: این دستگاه با موتور توربوشارژردار کوباتا با قدرت ۹۱.۹ اسب بخارمجهز شده است که عملکرد بالا و دوام را تضمین می‌ کند.

مینی لودر فوریوز - کاماپرس

مزیت خرید مینی لودر فوریوز

در حال حاضر برندهای اروپایی و آمریکایی متعددی در زمینه تولید مینی لودر فعال هستند و محصولات متنوعی را وارد بازار می‌کنند. با این وجود در حال حاضر واردات این مینی لودرها به کشور انجام نمی‌شود و به همین جهت شرکت یگانه پارس کویر اقدام به تولید مینی لودرها بر اساس استانداردهای جهانی . مینی لودر فوریوز با کیفیت بالا و براساس اصول مهندسی ساخته شده و به خوبی می‌تواند با برندهای خارجی مشابه رقابت کند. مینی لودرهای فوریوز در دو مدل کابین ایرانی و خارجی و با دو نوع نوع موتور ایرانی و خارجی عرضه می‌شوند و به همین جهت مشتریان می‌توانند بر اساس بودجه خود، از امکانات و قابلیت‌های هر یک بهره‌مند شوند. در صورتی که مینی لودر فوریوز دچار مشکل شود، افراد به راحتی می‌توانند از قابلیت‌های عیب‌یابی و تعمیرات سرویس در داخل کشور استفاده کنند. همچنین قطعات و لوازم یدکی مینی لودر فوریوز به راحتی قابل تهیه است.

مینی لودر فوریوز - کاماپرس

خرید مینی لودر فوریوز UZ 1050

خرید مینی لودر فوریوز، یکی از بهترین و اقتصادی‌ترین انتخاب‌ها برای مشتریان است و می‌توانند با هزینه معقول، قابلیت‌های زیادی برخوردار شوند. با توجه به این که این وسیله تولید ایران است، باعث می‌شود قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به مدل‌های خارجی داشته باشد. مینی لودر فوریوز می‌تواند کارایی زیادی از خود به نمایش بگذارد و امکان نصب بیش از 80 نوع تجهیزات را دارد. این مینی لودر مجهز پمپ پیستونی دبی بوده که قادر به حذف بار از روی موتور در حالات غیرکاری است و به همین جهت مصرف بهینه‌ای دارد.

مینی لود فوریوز-کاماپرس

خرید بهترین مینی لودر فوریوز از «ایران بابکت»

ایران بابکت با بیش از 20 سال سابقه فعالیت حرفه‌ای، به عنوان بزرگ‌ترین مرجع خرید و فروش مینی لودر و باکت در ایران شناخته می‌شود که با سطح بالایی از استاندارد و کیفیت، خدمات خود را ارائه می‌کند. این مجموعه در تلاش است که همه اصول و ضوابط مشتری‌مدارانه در معاملات را سرلوحه خود قرار دهد و بهترین محصولات و خدمات را با کم‌ترین قیمت به مشتریان عرضه کند. انواع مینی لودر، بابکت، لوازم و قطعات جانبی و اسکید لودر در این مجموعه به فروش می‌رسند. افراد می‌توانند برای صرفه‌جویی در زمان خود، اقدام به ثبت سفارش به صورت اینترنتی کنند و محصول مورد نظر را در عرض 24 ساعت در تهران و تا 72 ساعت در شهرستان دریافت کنند.

مزایای خرید مینی لودر ایرانی فوریوز 1050 از ایران بابکت

اما چرا باید مینی لودر فوریوز UZ1050 را از ایران بابکت بخریم؟

یکی از دلایل اصلی برای خرید مینی لودر فوریوز از ایران بابکت این است که ایران بابکت نمایندگی انحصاری و رسمی شرکت فوریوز یگانه پارسه کویر در ایران است. از این رو با خرید از ایران بابکت تمامی محصولات به‌ صورت مستقیم از تولید کنننده (شرکت فوریوز) به دست مشتریان می‌ رسند و با بهترین شرایط و ضمانت‌ های معتبر ارائه می‌ شوند.

سایر مزایای خرید مینی لودر فوریوز 1050 از ایران بابکت:

  • تحویل یک جفت لاستیک به‌ عنوان تخفیف ویژه
  • ارسال رایگان به تمامی نقاط کشور
  • آموزش رایگان برای استفاده از دستگاه
  • تحویل فوری و به قیمت کارخانه
  • سند رسمی به نام خریدار
  • دارای بیمه‌ نامه معتبر مینی لودر بابکت
  • خدمات و پشتیبانی گسترده

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت به آدرس https://iranbobcat.ir مراجعه کنند و یا با شماره 66192021-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران بابکت
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز