فروش فوری کوییک اس و ساینا اس 34 میلیون زیر قیمت بازار

فروش فوق العاده کوئیک S
لست سکند

سایپا از ساعت 15 امروز دوشنبه 29 شهریور 1400 مرحله جدید فروش 4 محصول با تحویل حداکثر سه ماهه شامل؛  ساینا S، کوییک S، کوییک دنده‌ای و کوییک R را آغاز می کند. تفاوت قیمت کارخانه و بازار ساینا S و کوئیک S در این نوبت از فروش فوق العاده سایپا قابل توجه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حالی که بازار خودرو از اواخر هفته گذشته وارد شیب نزولی شده و حباب قیمت ها در این بازار به صورت تدریجی در حال تخلیه است، شرکت سایپا مرحله تازه ای از فروش فوق العاده محصولات خود را از امروز دوشنبه 29 شهریورماه به مدت سه روز آغاز می کند.

این نوبت از فروش فوق العاده محصولات سایپا شامل 4 محصول است و خودروهای ساینا S، کوییک دنده ای با رینگ فولادی ، کوییک S ، کوییک R با گیبربکس معمولی و کوئیک دنده ای با رینگ فولادی به متقاضیان عرضه می شود.

ساینا اس

راز آسمان پایتخت

تفاوت قیمت کارخانه و بازار ساینا اس؛  34 میلیون تومان 

قیمت ساینا S در این نوبت از فروش فوق العاده سایپا – قیمت مصوبه کارخانه –  142 میلیون و 537 هزار تومان است که با توجه به قیمت 176 میلیون تومانی این خودرو در بازار ، تفاوت قابل توجه و حدود 34 میلیونی بین قیمت مصوب و قیمت بازار ایجاد شده است. بر این اساس به نظر می رسد این محصول که در فروش اخیر سایپا در تک رنگ سفید به متقاضیان عرضه می شود، مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گیرد.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

تفاوت قیمت کارخانه و بازار کوییک اس ؛ 30 میلیون تومان

قیمت کوییک S در پیش فروش اخیر سایپا 154 میلیون و 995 هزار تومان است. قیمت این خودرو در بازار هنوز به تعادل نرسیده اما به گفته فعالان بازار در حال حاضر این خودرو نیز در معاملات اندکی که در آن انجام شده حدود 185 میلیون تومان به فروش می رسد که حدود 30 میلیون تومان گران تر از قیمت مصوب است. این محصول هم در فروش فوق العاده جدید سایپا در تک رنگ سفید به متقاضیان عرضه می شود.

اخبار مهم و مرتبط را بخوانید:

تفاوت 27 میلیونی قیمت مصوب و قیمت کارخانه کوییک R

محصول دیگر این نوبت از فروش فوق العاده سایپا کوئیک R است که به قیمت مصوب 149 میلیون و 416 هزار تومان به متقاضیان عرضه شده است. قیمت بازار این خودرو در حال حاضر 166 میلیون و 500 هزار تومان است. بر این اساس قیمت کارخانه ای این خودرو نیز در حال حاضر حدود 16 میلیون تومان زیر قیمت بازار است.

کوئیک دنده ای با رینگ فولادی چهارمین محصول سایپا در این نوبت از فروش فوق العاده است که با قیمت 141 میلیون تومان به مشتریان عرضه می شود. قیمت این خودرو در بازار اکنون 168 میلیون تومان است و برنده شدن در قرعه کشی – به شرط ثبات همین قیمت در بازار – حدود 27 میلیون به نفع فرد برنده است.

ریسکی که نباید از آن غفلت کرد!

شایان ذکر است با توجه به نوسان قیمت خودرو در بازار تحت تاثیر اخبار سیاسی ، نرخ ارز و اخباری همچون آزادسازی واردات خودرو و … مشخص نیست تفاوت فیمت کنونی بین قیمت کارخانه ای و قیمت بازار محصولات مذکور از حالا تا سه ماه دیگر – که حداکثر موعد تحویل این خودروها است – بیشتر یا کمتر شود و به نظر می رسد از این منظر ریسک هایی هم متوجه متقاضیان خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “فروش فوری کوییک اس و ساینا اس 34 میلیون زیر قیمت بازار

  1. رضا گفته:

    فرغون سازها گاری هاشون را با هزار کلک و تو بازاری که انحصارا جهت مکیدن خون ملت بدبخت بوجود آورده اند با ناز و افاده غالب می کنند

  2. یکی عین هیچ کس؟! 1400 گفته:

    پس با اعلام ورود خودروهای خارجی حضرات به …………. افتادند که باز جیب ملت را خالی کنند و …………….؟! خب ماشین خارجی بیاد کسی فرغون شان را نمی خرد ؟! عجب ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز