فروش فوری ساینا S و سه مدل کوئیک 30 میلیون زیر قیمت بازار

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت سایپا در این نوبت از فروش فوق العاده خود ثبت نام ساینا S و سه مدل کوئیک شامل؛ کوئیک اس، کوئیک آر و کوئیک دنده ای را از امروز سه شنبه 9 شهریور 1400 آغاز می‌کند. قیمت مصوب تمام محصولات در این پیش فروش، بیش از 30 میلیون تومان زیر قیمت بازار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به فاصله یک روز از قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو، سایپا هم نوبت دیگری از فروش فوق العاده خود را اطلاع رسانی کرده است.

جزیئات محصولات و قیمت 

قیمت مصوب کوئیک دنده ای در این قرعه کشی بر اساس مصوبه شورای رقابت141 میلیون و 62 هزار تومان ، قیمت مصوب کوئیک   Rمبلغ 149 میلیون و 416 هزار تومان  و قیمت مصوب کوئیک S مبلغ 154 میلیون و 995 هزار تومان تعیین شده است.

قیمت ساینا S نیز در این نوبت از پیش فروش سایپا 142 میلیون و 537 هزار تومان است. با توجه به این که روز دوشنبه در خبرها اعلام شد به احتمال فراوان در مهرماه شاهد بازنگری در قیمت مصوب خودروهای پرتیراژ خواهیم بود این نوبت از پیش فروش سایپا آخرین باری است که ساینا اس و این سه مدل کوئیک به قیمت هایی که پیشتر ذکر شد، عرضه می شود.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر قیمت ساینا S در بازار 179 میلیون تومان است و  کوئیک دنده ای 174 میلیون تومان و کوئیک R در بازار 177 میلیون تومان خرید و فروش می شود که بر این اساس قیمت مصوب پیش فروش این خودروها بیش از 30 میلیون تومان زیر قیمت بازار است.

اخبار پربازدید را بخوانید:

محدودیت ها دوباره برقرار شد!

نکته دیگر این که قرار بود 4 مورد از محدودیت هایی که در پیش فروش های قبلی سایپا اعمال می شد شامل؛

1- در رهن بودن سند

2- حذف محدودیت 48 ماهه ثبت نام

3- دارا بودن پلاک فعال

4- اجباری بودن پیمایش 1000 کیلومتر طی 5 ماه برای فعال ماندن گارانتی خودرو

لغو شود اما در بخشنامه فروش فوق العاده مرحله دوازدهم سایپا باز هم این محدودیت ها درج شده است.

متقاضیان دوازدهمین مرحله از فروش فوق العاده شرکت سایپا از ساعت ۱۴ امروز سه شنبه – ۹ شهریورماه 1400 – به مدت ۳ روز به صورت شبانه روزی می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند.

برخی از محدودیت های بخشنامه فروش سایپا:

۱- محدودیت کدملی برای ثبت نام‌ها اعمال خواهد شد. هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران‌خودرو است .

۲- حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم است.

۳- امکان صلح خرید انصرافی و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.

۴- متقاضی طی ۱۱ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد.

۵- امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو میسر نیست.

۶- متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی بوده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند ضمن کم لم یکن تلقی شدن ثبت نام، تا ۷ سال امکان ثبت نام در بخشنامه‌های فروش در دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو را نخواهند داشت.

۷- شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز میگردد الزاماً باید متعلق به شخص متقاضی باشد. در صورت درج اطلاعات نادرست) شماره شبا (تمام مسئولیت آن متوجه متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

۸- شماره تلفن همراه اعلام شده میبایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

۹- کدپستی متقاضی ثبتنام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتری باید از یک استان باشند. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود نداشته و مسئولیت آن بر عهده گروه سایپا نیست.

۱۱- مشتریان محترم باید پس از کارکرد ۴۰۰۰ کیلومتر و حداکثر ۲ ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا مراجعه نمایند در غیر اینصورت گارانتی خودرو ابطال می گردد.

۱۱- ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نیست.

۱۲- چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام تا تحویل خودرو، مشخص گردد اطلاعات متقاضی ناصحیح بوده و یا ناقض شرایط بخشنامه است، ثبت نام متقاضی کان لم یکن خواهد گردید.

۱۳- در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استاندارد‌های اجباری و محیط زیست از جمله) سطح آلایندگی یورو ۴، یورو ۵ و ۱۱۱ (شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی) آپشن (بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت هزینه‌های مربوطه است.

۱۴- درصورت ثبت نام بیش از ظرفیت تعیین شده برای خودرو‌های تحویلی در این طرح، پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از صحت سنجی اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو جهت انتخاب متقاضیان نهایی و اولویت بندی زمان تحویل خودرو مطابق ضوابط ابلاغی از کمیته خودرو صورت خواهد پذیرفت.

۱۵- فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف ۷ روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد.) کلیه متقاضیان محترم میبایست پس از پایان ثبت نام و قرعه کشی به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا مراجعه و از نتایج قرعه کشی مطلع گردند (۱۶- پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوقالعاده میبایست ظرف مدت ۴۲۰ ساعت نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. در صورت عدم واریز وجه در موعد مقرر، امتیاز ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی ابطال خواهد شد.

۱۷- انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۱۸- در روش فروش مذکور، مبلغی از بهای خودرو کسر می گردد و سند خودرو بمدت یکسال در رهن شرکت خودروساز باقی خواهد ماند، که باقیمانده بهای خودرو و هزینه‌های متعلقه در زمان فک رهن دریافت می گردد. ضمناً در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یکسال توسط مشتری، جرایم تأخیر مطابق ضوابط در حساب مشتری لحاظ می گردد.

۱۹- امکان تسویه پیش از موعد و فک رهن به هیچ عنوان میسر نیست. بدیهی است پس از مدت یکسال و تسویه حساب بهای خودرو توسط مشتری، سند خودرو از رهن خارج می گردد.

۲۱- در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

۲۱- قیمت‌های مندرج در جدول بر اساس رنگ پایه) سفید (بوده و جهت سایر رنگها، مبلغ مابهالتفاوت رنگ از مشتریان اخذ می گردد.

۲۲- یکی از بسته‌های خدمت در زمان واریز وجه بصورت پیش فرض)) پیشنهادی (انتخاب شده است، در صورتیکه مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت و یا حذف آن داشته باشد می تواند قبل از واریز وجه اقدام نماید.

۲۳- با توجه به اهمیت کنترل مدارک هویتی و آدرس محل سکونت مشتریان، نمایندگی موظف است مدارک و مستندات مشتریان را مطابق بخشنامه‌های ۴۱۱۷۴۱ مورخ ۴۲/۰۲/۴۱۰۰ و ۴۱۶۶۱۹ مورخ ۴۷/۰۲/۴۱۰۰ کنترل و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل نماید.

۲۴- با توجه به دستورالعمل‌های صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و بروزرسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شمارهگذاری موارد ذیل متذکر می گردد:

الف (در صورتیکه مشتری در سامانه شماره گذاری فاقد اطلاعات فردی و سکونتی بوده و یا بیشتر از یکسال از آخرین تاریخ بروزرسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت آن در سامانه شماره گذاری گذشته باشد، مشتری محترم میبایست با مراجعه به مراکز تعویض پلاک نسبت به ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام نموده و پس از دریافت احراز سکونت، آن را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید.

ب (در صورتیکه مشتری دارای برگه احراز سکونت باشد می‌بایست حتماً برگه مذکور را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده مشتری خواهد بود.

لازم به ذکر است تا زمانیکه برگه احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارائه نگردد و یا اطلاعات مورد نیاز شمارهگذاری به درستی ارائه نشده باشد، شماره پذیرش مشتری وارد مرحله تخصیص نخواهد شد و فاکتور نمیگردد و عواقب ناشی از عدم فرآیند مذکور بر عهده مشتری خواهد بود. همچنین علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو از ایشان دریافت خواهد شد.

انتهای پیام

 

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

57 دیدگاه برای “فروش فوری ساینا S و سه مدل کوئیک 30 میلیون زیر قیمت بازار

  1. رز گفته:

    این چه مدل تیتر زدن هست شماهم دستتون با دلال ها یکی هست چرا الکی مردم رو تشویق به ثبت نام میکنید در حالی که قیمت واقعی همون قیمت کارخانه است و انشالله به زودی قیمتها آزاد شه که دست دلال ها کوتاه بشه قیمت بازار از کارخانه پاینتر بشه

    • بهنام گفته:

      وضعیت دیوونه خونه نهایتا نارنجیه ولی وضعیت اینا قرمزه…. بازار گرون میشه اینا میبرن بالا ،اینا میبرن بالا بازار گرون میشه..خخخ فکردم دو سه سال دیگه تیبا میشه 600 میلیون.

  2. علی گفته:

    خداوکیلی ملت بیایین دست بردارین ۳ماه نخرید بزارید اینا بفهمن که ملت بیدار شدن یه ماه پیش قیمت کارخونه ۱۰۸بوده بازار ۱۴۰تومن حالا کردنش ۱۴۰تومن بازار ۱۷۰تومن کی میخوایین بیدار شین ۴۲سال گذشته مل دنیا عاقل شدن الا ما

  3. مختار گفته:

    نشستین بری خودتون تیتر می زنید ۳۰ میلیون زیر قیمت بازار ،الان تو بنگاه قیمت کارخونه هم نمی خرن رودستشون باد کرده!

  4. حسن سعیدی گفته:

    بیزارم از شرکت سایپا با این شرایط مزخرفی که گذاشته، مثلاً من که ۴۰ سالمه نمیتونم ثبت نام کنم؟!

  5. شاهد گفته:

    جلوی واردات رو بستن ملت رو مجبور میکنن که این آشغالها رو که توی هیچ کجای دنیا حرفی برا گفتن ندارن رو میلیونی پول بدن خدا ازتون نگذره

  6. مهدی گفته:

    محصولات سایپا رو جز خوده ما ایرانی ها دیگه کیا میخرن؟
    از تیم کاماپرس میخام از این یک گزارش انتقادی تهیه کنه..ممنون

  7. مرضیه گفته:

    اینجور ک بوش میاد باز بازار داغ دلالها و نمایشگاه دار ها داره بلند میشه بر پدر هرچی حروم خور دلال هست لعنت حرومشون باشه این نون هایی ک میخورن میدن بچه هاشون فکر مردم نیستین بخدا فکر جیب بریدن مردم هستن فقط

  8. رضا گفته:

    چی 30 میلیون زیر قیمت الان با همون قیمت کارخونه کسی نمیخره شما هم دارین با این مدل تیتر زدن قیمت تعیین میکنید

  9. مهدی گفته:

    هرکسی ثبت نام کنه هم به خودش هم به خانواده اش همه ملت خیانت کرده سه ماه ثبت نام نکنید ببینید نتیجه چی میشه.انگار ازقرعه کشی قبول نشدین.دهنشونو سرویس کنید

  10. جواد گفته:

    تو رو خدا نخریم مردم،این تورم و گرونی پایان نداره تا وقتی ما می خریم و استفاده میکنیم،همه چی با نخریدن ما درست میشه،بخدا قیمت تمام شده این ماشینا ۱۲ میلیون نیست،یک بار برای همیشه بیاین با فکر درست خودمونو نجات بدیم از این وضعیت

  11. همایون گفته:

    ملت چکار کنند …. دوربین صدا وسیما کمی جرات به خودش بده بره درب کارخانه شرکت سایپا ونمایندگی هایش ..ببین کدوم از این ریئس ومدیران وکارکنان این شرکت از ماشین شرکت سازنده خودشون استفاده میکنند ..یا دوربین صدا وسیما بیان با ملت در میون بزارن تا ملت دردش بگوید

  12. رضا گفته:

    اینا همه اشغاله ماشین نیست که تازه باید سه ماه پولت بخوابه اگه سر سه ماه بده که بعیده شیش ماه طول میکشه همکار ما سه ماهه نوشته بود شیش ماهه تحویل دادن اونم چی با چند جور عیبو نقص بدبخت همش تو نمایندگی بود برا رفع عیب بیچاره ملت واقعا ملت بدبختن

  13. محمد گفته:

    فروش فوق العاده بعداز سه ماه دعوتنامه میاد ،ودوباره بعداز سه ماه تاخیر فاکتور میشه یکماه هم دست پیمانکار حمله ،من تجربه کردم سه ماهه بعداز ۸ماه تحویل گرفتم،

  14. محمدنوران گفته:

    مردم عزیزسایپا یک شرکت کاملاسنتی و سودجو و بدقول و کلاهبرداراست. مارا نقره داغ کرد تیبا سفیدثبت نام کردم خودشان بدون اجازه تبدیل به تیبا۲ مشکی کردند و سودرا هم تا۴ماه قبل تحویل حساب کردند یعنی مردادتحویل دادند ولی سود راتا۲۹فروردین محاسبه کردند. هیچ کس هم پاسخگونبود کارکنانش مثل زندانیان بامردم حرف میزنند‌واز همه طلبکارند‌.

  15. مرتضی گفته:

    این هم کلک پول جمع کردنه دلار بردن ۲۹ ماشین آوردن بالا حالا دلار اودون ۲۵ ماشین گرون میدن بعد میکشنش پایین خیلی این بازی ها قدیمیه

  16. Roli گفته:

    برای چه چیز این ماشینای مزخرف پول باید بدیم ماشین خشک رو میخری کلی باید روش خرج کنی که بشه سوارش شد بشه اعتماد کنی به ماشین که تورو با زنو بچه وسط ناکجا اباد نزاره
    ادم به شرکت ولوو . بنز وووو…نگاه میکنه حسرت میخوره چرا ما نباید مث اونا رقابتی کار کنیم لوازم چینی رده خارج رو ماشین میبندن به جای لوازم لوکس و کارخونه ای به ما میفروشن همین ساینا ۲۰م هم ارزش نداره …

    بسه دیگه ملت خسته شدن واقعا این نامزدا نظرات مردمو نمیخونن به غرورشون بر نمیخوره بابا ۲ تا شرکت سایپا و ایران خودرو بیان باهم رقابت کنن و ماشین استخوندار به قیمت بالا حتی بفروشن ادم حس کنه ماشینه نه لگن

    خسته شدیم بابا اح بسه دیگه

  17. شیرزاد گفته:

    ای بابا چقدر ارزان فروشی میکنید این خودرو تا ۴۰۰ الا۵۰۰ میلیون قیمت داره دولت که کاری ندارد ملت هم صف میکشن چرا حراج میکنید واقعآ متآسغم برای مردم خودرو ۱۴ میلیونی با فروش نوبتی چند ماهه به سر این مردم هر بلایی بیاورید جا دارد 😫😫😫😫😞😞😞😞😞🤣

  18. رجبعلی گفته:

    ماشینهای ده بیست ملیونی،را ده بیست برابر کردن ،دزد خانه آیی بنام ایران ،هیچ کجای دنیا اینجوری نیست حتی افغانستان،الان آنقدر قدرت خرید کم شده که نگو اینها دلشون خوشه گرون شده اکثر خانواده هارو از چرخه اقتصاد انداختند بیرون ،این نماند و نیز نخواهد ماند،

  19. امید گفته:

    اسمم درومد واسش، پولشو ریختم و بعد مث چی پشیمون شدم، بزور پولمو پس گرفتم بعد دوماه، واقعا مفت هم نمیرزه، قیمت بازارش خب الکی زیاده، کی میخره اون قیمت، کلا ک قیمتا فضاییه، این ساینا اس هم الکی نسبت به ساینا معمولی گروونتره، این سایتم داره مردمو تشویق به خرید میکنه، ملت بیاین خودرو صفر نخریم

  20. خسته گفته:

    یه شرایط های یزید طوری هم گذاشتن کسی ندونه میگه تویوتا و لامبورگینی زیر قیمت دارن میدن دست ملت چارتا تیکه پلاستیک و حلبی سرهم کردید به قیمت فوبله دارید میدید اینهمه شرایط چیه واقعا درک نمیکنم بعد از تو انبار هاتون کلی ماشین میکشن بیرون یا میدید عراق مث پراید۳ میلیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز