فروش برنج دولتی با قیمت 18 هزار تومان از فردا در بازار

لست سکند

برنج دولتی با قیمت ۱۸ هزار تومان از فردا در بازار به فروش می رسد.
به گزارش کاماپرس، پس از افزایش قیمت برنج داخلی و کمبود برنج خارجی، ستاد تنظیم بازار از فردا ۳۰ هزار تن برنج از محل ذخایر کشور در سطح استان‌ها عرضه می کند. گفته می شود این عرضه برنجهای دولتی برای متعادل کردن بازاری انجام می شود که این روزها شاهد افزایش قیمت کالای های مصرفی خانواده هاست.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار درباره عرضه برنج تنظیم بازاری می گوید:« ۳۰ هزار تن برنج از محل ذخایر کشور در سطح استان‌ها با قیمت تحویل به فروشگاه‌ها ۱۷ هزار تومان و با قیمت حداکثر ۱۸ تا ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان برای مصرف‌کنندگان عرضه شود. از همین فردا استان‌ها می‌توانند نسبت به تحویل برنج مورد نیاز خود اقدام کنند و تزریق این ۳۰ هزار تن برنج به بازار مطمئناً تاثیر خوبی بر جای خواهد گذاشت و البته بخشی از این برنج‌ها از ذخایر قبلی و مابقی از ترخیصی‌های اخیر خواهد بود.»

کالاهای مانده در گمرک ترخیص می شوند

راز آسمان پایتخت

قبادی درباره ترخیص کالاهای رسوبی در بنادر نیز می گوید:« بنا شد تا بخشی از این کالاها که حدود ۳ تا ۴ میلیون تن است با تصمیم اخیر وزیر صمت و ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و با همکاری گمرک و بانک مرکزی با حداقل تشریفات از فردا ترخیص شوند. ترخیص این کالاها تاثیر چشمگیری بر کنترل قیمت‌ها و بازار خواهند داشت.»

او همچنین درباره گرانی و کمبود روغن در بازار می گوید:« با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های وزیر صمت وقفه‌ای که در تولید روغن به وجود آمده بود با افزایش تولید و افزایش عرضه به بازار در حال حل شدن است. مشکل روغن خام هم حل شده است و تولید در این بخش به سرعت در حال انجام است. در زمینه روغن خوراکی خانگی با اقداماتی که در حال انجام است تا پایان هفته مشکلی را نخواهیم داشت و این کالا به وفور در همه فروشگاه‌ها خواهد بود.»

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “فروش برنج دولتی با قیمت 18 هزار تومان از فردا در بازار

  1. بینام گفته:

    اینا هم فردا مثل اون خوراک دامهای دولتی و فروش ازاداشون میشه
    معلوم نیست کی میاره کجا میفروشن اخر سر هم این مردم بدبخت هستن که نه دستشون به جایی بنده نه میتونن خرید کنن

  2. مظلوم گفته:

    خدا ازتون نگذره که سالها کارتون همینه جنس ها رو اول از تو بازار جمع و انبار میکنید بعد که کمیاب و گران شد با اختلاف اندکی به اسم نرخ دولتی میریزید تو بازار همون کاری که با دلار و طلا و بورس میکنید نالایق ترین و بیسوادترین دولت در دنیا دولت روحانی بوده اگه این دنیا نتونیم حقمون رو بگیریم مطمئن باشید اون دنیا ازتون نمیگذریم و از خدا هم میخواهیم که ازتون نگذره نه در دنیا و نه در آخرت

  3. امید گفته:

    برنج دولت کیلو یی پنچ هزار تومان احتکار کرد
    حالا می‌فروشد کیلویی 18000
    کیلویی 13000هزارتومان سود کرد
    یعنی چیزی بالغ بر 390000000000ملیارد تومان سود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز