ارزان ترین برنج ایرانی در بازار کیلویی چند؟

قیمت برنج ایرانی در بازار افزایش قابل توجهی داشته است. اما با توجه به این بالا رفتن قیمتها ، ارزان ترین برنج ایرانی در بازار کیلویی چند است؟

به گزارش کاماپرس، قیمت برنج داخلی افزایش زیادی نسبت به چند ماه پیش و حتی همین ماه گذشته داشته است. بعضی از کارشناسان اقتصادی معتقدند این افزایش قیمت به دلیل کاهش عرضه برنج وارداتی و افزایش قیمت برنج وارداتی انجام شده است.

البته افزایش هزینه‌های تولید ناشی از هزینه‌های تحمیلی بیماری کرونا را هم در این جهش قیمتها بی تاثیر نمی دانند. البته گروهی هم علت روزانه گرانی قیمت برنج را کمبود این کالای استراتژی عنوان می‌کنند اما عده دیگری معتقدند که برنج در کشور به اندازه نیاز مردم وجود دارد.

به هر حال این افزایش قیمتها باعث شده برنجهای ایرانی با قیمتهای جدید در بازار عرضه شود. هر یک کیلو برنج ایرانی گلستان ۲۹ هزار و ۹۰۰ تومان است.

آریاک سفر

قیمت هر کیلو برنج طارم محلی ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان است. هر یک کیلو برنج هاشمی عطری گیلان ۳۶ هزار تومان قیمت دارد. هر یک کیلو برنج طارم هاشمی ممتاز هم ۳۰ هزار و ۹۵۰ تومان است. قیمت هر یک کیلو برنج هاشمی گلستان حدود ۳۸ هزار و ۹۸۵ تومان است. هر یک کیلو برنج پردیس هم ۲۳ هزار و ۹۷۰تومان قیمت دارد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوام هر ۹۰۰ گرم برنج قهوه ای هاتی کارا هم ۳۲ هزار ۹۰۰ تومان فروخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم اقتصادی عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز