فروش اقساطی خودرو چه شرایطی دارد؟

ژیوار

در حال حاضر به دلیل نوسانات موجود در بازار بسیاری از مردم قادر به پرداخت قیمت نقدی خودرو به صورت یک باره نیستند. در این شرایط بسیاری از خودروسازی‌ها و مجموعه‌ها، خدمات فروش اقساطی خودرو را برای رفاه حال خریداران ارائه می‌کنند. فروش اقساطی خودرو باعث می‌شود که افراد بتوانند هزینه خودرو را در طی چند قسط به صورت ماهیانه بپردازند و صاحب خودرو شوند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی شرایط و مزیت‌های فروش اقساطی خودرو پرداخته است.

مزیت‌های فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو یکی از بهترین فرصت‌ها را برای خریداران فراهم می‌کند. در این شرایط متقاضیان می‌توانند بهترین انتخاب را با هزینه کمتری داشته باشند. با توجه به نوساناتی که در بازار خودرو وجود دارد، بسیاری از افراد صرفا با پس‌انداز کردن قادر به خرید ماشین مورد نظر نخواهند بود. در شرایط فروش اقساطی خودرو خریداران مبلغی را به فروشندگان می‌پردازند و مابقی هزینه به صورت‌ ماهیانه قسط‌بندی می‌شود.

فروش اقساطی خودرو به افراد امکان تهیه ماشین‌های جدیدتر و مدرن‌تر را فراهم می‌کند و در نتیجه از ایجاد تعمیرات و هزینه‌های غیرمنتظره در آینده جلوگیری می‌کند. همچنین شرایط فروش قسطی خودرو، به خریداران امکان انتخاب از بین ماشین‌های کارکرده را فراهم می‌کنند و افراد با بودجه خود می‌توانند ماشین مدل بالاتری را خریداری کنند. در حالی که افراد در شرایط عادی با بودجه خود می‌توانستند یک ماشین معمولی را اختیار کنند.

خرید اقساطی خودرو - کاماپرس

دریان سفر امید

شرایط فروش اقساطی خودرو

مجموعه‌های مختلف شرایط متفاوتی برای فروش اقساطی خودرو در نظر می‌گیرند و متقاضیان از طریق بررسی هر یک می‌توانند در نهایت متناسب با نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشند. شرایط فروش اقساطی خودرو از نظر عوامل مختلف مانند میزان هزینه پرداختی اولیه، مبلغ قسط، تعداد اقساط و زمان دریافت خودرو و تنظیم سند متفاوت است.

باید در نظر داشت که هر یک از فروشندگان و مجموعه‌های مختلف شرایط متفاوتی برای فروش اقساطی خودرو ارائه می‌کنند. اگر خریداران اطلاعات کافی در این زمینه ندارند، حتما باید بررسی‌های بیشتری انجام دهند. در بعضی از موارد خرید اقساطی خودرو، افراد نیازی به داشتن ضامن ندارند و از همان ابتدا سند را به نام خود دریافت می‌کنند. هزینه خودرو ممکن است بین سه تا 12 ماه قسط‌بندی شود.

با توجه به این که تعداد کلاهبرداران در زمینه فروش اقساطی خودرو افزایش یافته است، خریداران باید به خوبی همه شرایط را بررسی کنند و فریب قیمت‌های بسیار ارزان  و شک‌برانگیز را نخورند. پیدا کردن مجموعه‌ معتبر با خدمات فروش اقساطی خودرو، دشوار است و همه مجموعه‌ها و فروشندگان قابل اطمینان نیستند.

بهترین سایت فروش اقساطی خودرو چه ویژگی‌هایی دارد؟

کلاهبرداری در زمینه خرید و فروش خودرو افزایش یافته است و به همین جهت ایجاد یک سایت تقلبی و با درگاه پرداخت جعلی امکان‌پذیر است. افراد باید دقت داشته باشند که یک سایت معتبر علاوه دامنه‌های معتبر و نمادهای الکترونیک، باید مشهور باشد. در این جهت خریداران می‌توانند به بررسی رضایت سایر مشتریان از این مجموعه بپردازند.

از مهم‌ترین عواملی که به افراد در تشخیص سایت معتبر فروش اقساطی خودرو کمک می‌کند، بررسی همکاری با شرکت‌های لیزینگ و مشهور است. در این راستا افراد می‌توانند شرکت‌هایی که دارای لیزینگ معتبر هستند، از سایت بانک مرکزی بررسی کنند. اگر نام شرکت‌های همکار با سایت ارائه نشده باشد، افراد می‌توانند در اعتبار شک کنند.

یکی از راه‌ها برای تشخیص اعتبار سایت، ارائه خودروهای کارشناسی‌شده و متنوع است که ضمانت کند هزینه‌های غیرمنتظره برای تعمیر ایجاد نخواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های سایت معتبر برای خرید اقساطی خودرو، درج کامل اطلاعات مربوط به خودرو و بدنه است. در غیر این صورت خریداران باید مدت زمان نسبتا زیادی را صرف آگاهی از وضعیت فنی خوردو کنند.

بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو در «همراه مکانیک»

همراه مکانیک توسط مجموعه‌ای از متخصصین حوزه و خودرو و نخبه‌های دانشگاهی، با هدف فعالیت به عنوان بزرگ‌ترین مرجع خدمات خودرو شروع به کار کرد. این مجموعه در تلاش است که کلیه خدمات تخصصی مانند مشاوره برای خرید و فروش و یا خدمات خودرو در محل را در سریع‌ترین زمان ممکن به افراد ارائه کند. در صورتی که افراد تمایل به خرید اقساطی خودرو داشته باشند، می‌توانند با استفاده مشاور متخصص و مکانیک این مجموعه خودرو مورد نظر را کارشناسی کنند و به بهترین قیمت خوردو کارکرده خریداری کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/ مراجعه کنند و یا با شماره‌های 02167632000 و 02191070700 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز