فرود اضطراری ماهرانه جنگنده میگ 31 روسیه با چرخ های شعله ور + فیلم

فرود اضطراری یک جنگنده MiG-31 با یک چرخ عقب در پرم روسیه در شبکه های اجتماعی این کشور دست به دست می شود. این فیلم توسط رادیو “مسکو صحبت می کند” منتشر شده است.

به گزارش کاماپرس، در این فیلم مشخص است که به دلیل خرابی چرخ عقب و وقوع آتش سوزی این جنگنده برای فرود دچار مشکل است اما جنگنده میگ 31 مذکور با مهارت خلبان به سلامت فرود می آید.
همانطور که سرویس مطبوعاتی منطقه مرکزی نظامی روسیه توضیح داده است ، اقدامات حرفه ای خدمه باعث شده است که هم جنگنده آسیب جدی نبیند و هم از تلفات جلوگیری شود.
شایان ذکر است که در این روز خلبانان جوان MiG-31 اولین پرواز خود را با حداکثر ارتفاع و سرعت در لایه های نزدیک استراتوسفر انجام می دادند. پس از صعود از ارتفاع 20 هزار متری مشخص شد که وضعیت اضطراری پیش آمده که در نهایت خلبانان موفق به فرود در فرودگاه شهر پرم شدند.

شایان ذکر است؛ میگ 31 یک هواپیمای جنگنده رهگیر بزرگ با طولی در حدود 22 متر و ارتفاع 6 متر است که رادار قدرتمندی دارد و  در ساخته بدنه آن از تیتانیوم، آلومنیوم، فولاد و مواد کامپوزیتی استفاده شده است. در جنگنده میگ 31 روسیه افسر کنترلر رادار و تسلیحات در کابین عقب نشسته و وظیفه شناسایی و رهگیری  تهدیدات را به عهده دارد.

این جنگنده رهگیر روسی یکی از تواناترین هواپیمای رهگیر دفاع هوایی کشور روسیه به شمار می‌رود که توانایی درگیری با چند هدف متخاصم به صورت همزمان را دارد. رادار نیرومند میگ 31 از مدل زاسلون اس‌بی‌آی-۱۶ است که مهمترین عامل قدرت و توانمندی میگ-۳۱ محسوب می شود.  این رادار در زمان خود – دهه هفتاد و هشتاد میلادی – از قوی‌ترین رادارهای جنگنده دنیا شمرده می شد.

آریاک سفر

در این زمینه بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “فرود اضطراری ماهرانه جنگنده میگ 31 روسیه با چرخ های شعله ور + فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز