فرهاد مجیدی دلار 4200 تومانی گرفته است؟

ژیوار

یک نماینده مجلس در توئیتی مدعی شده فرهاد مجیدی دلار ۴۲۰۰ تومانی گرفته، موضوعی که واکنش شدید سرمربی سابق استقلال را در پی داشت.

به گزارش کاماپرس، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در توئیتی از اختصاص پیدا کردن ارز دولتی به افراد خاص نوشته و اینکه تا این افراد خاص هستند کالاهای اساسی به مردم نمی رسد. او در این توئیت نوشت: «پیشنهاد کوپنی شدن کالا‌های اساسی برای دسترسی عموم مردم با قیمت مناسب داشتم که معمولاً با مخالفت دولتی‌ها مواجه شده، چون این ارز ۴۲۰۰ تومانی مختص افراد خاص است و اجناس آن هم دست مردم نمی‌رسد. آقای فرهاد مجیدی فوتبالیست مشهور ۹ بار در لیست تخصیص ارز دولتی بوده است.»

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

انتشار این توئیت با واکنش شدید فرهاد مجیدی همراه بود. سرمربی سابق استقلال با رد این اظهار نظر اعلام کرد از این نماینده مجلس به دادگاه شکایت می کند. مجیدی در پاسخ به این اتهام در صفحه اینستاگرامش نوشت: «دروغ می‌گویند تا وایرال بشوند. آدرس غلط می‌دهند تا برای اندکی شهرت، مردم را مقابل دزدی‌ها و اختلاس‌ها فریب بدهند. البته ما در اطراف فوتبال و استقلال با این بی‌اخلاقی‌ها آشنا هستیم و اگر نظارتی بود، با مدیران حقه‌بازی که حالا تمام دروغ‌هایشان ثابت شده، برخورد قاطعانه می‌کردند.»

مجیدی در ادامه نوشت:« وقتی جریمه دروغگویی در مملکت ما ارزان و پاداش صداقت ناچیز شده است، نماینده مجلس هم به خودش اجازه می‌دهد که هر ادعای بی‌اساسی را مطرح کند. هیچ وقت در ایران شرکت و فعالیت بازرگانی نداشته‌ام، هرگز حتی یک ریال (دلار) ارز دولتی نگرفته‌ام و علیه این فرد اعاده حیثیت و شکایت خواهم کرد.»

دریان سفر امید

شفاف سازی تهدید به شکایت

اما این پست فرهاد مجیدی هم با پاسخ نماینده مردم قم در مجلس همراه بود. به گزارش مهر او در جواب سخنان سرمربی سابق استقلال این بار آدرسهای جدیدی ذکر کرد. او در این توئیت نوشت:« آقای فرهاد مجیدی نسبت به خبر ارز ۴۲۰۰ تومانی در واکنشی عجولانه تکذیب و تهدید به شکایت کردند. حال بفرمایند علت مراجعه ایشان در تاریخ‌های ۲۸ و ۳۱ تیرماه ۹۹ به دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت چه بوده؟ تا بقیه مطالب و اسناد را پس از شکایت ایشان به دادگاه ارائه نمایم.»

فرهاد مجیدی فعلا به سخنان امیرآبادی تا کنون پاسخی نداده است. آخرین واکنش کاپیتان محبوب استقلالی ها همان جوابیه ای بود که در اینستاگرامش منتشر کرد و گفت اعاده حیثیت می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار ورزشی، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز