استخدام در شرکت خانومی در تهران و کرج + حقوق

استخدام-شرکت=خانمی-کاماپرس
ژیوار

در سال‌های اخیر برند خانومی، به یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی لوزم بهداشتی و آرایشی تبدیل شده است. خانومی در حال حاضر نمایندگی تمامی برندهای ایرانی و بین‌المللی را پوشش می‌دهد. بنابراین کار در چنین مجموعه‌ی استانداردی علاوه بر ایجاد یک فضای دوستانه، امکانات پیشرفت قابل توجه هم خواهد داشت.

کاماپرس در این گزارش، چند فرصت شغلی در شرکت خانمی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

نیاز به متخصص تحلیل داده در خانومی

شرکت خانومی در تازه‌ترین آگهی استخدام خود برای گسترش کارش به دنبال یک نیروی تخصصی تحلیل داده است. این نیرو باید تسلط کافی بر نرم‌افزارهای آماری برای تجزیه و تحلیل را داشته باشد. همچنین حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط با تهیه گزارشات مدیریتی هم در رزومه فرد مورد نظر الزامی است. برای این موقعیت کاری نیاز است تا افراد به صورت تمام وقت در مجموعه حضور داشته باشند.

با وجود آنکه نیروی مورد نظر باید تمام وقت در مجموعه حضور داشته باشد، اما ساعت کار کاملا شناور است. این مجموعه علاو بر بیمه تکمیلی، کمک هزینه آموزشی، پزشک سازمانی و هدایای مناسبتی هم برای کارکنان خود در نظر می‌گیرد، حقوق در نظر گرفته شده برای این شغل توافقی ذکر شده است.

استخدام-شرکت-خانمی-کاماپرس

دریان سفر امید

استخدام کارشناس اداری حقوق در خانومی

بخش منابع انسانی شرکت خانومی، برای کارشناس اداری حقوق و دستمزد آگهی داده است. از مهم‌ترین کارهای این نیروی تمام وقت، ارائه و ایجاد گزارشات حقوق و دستمزد و کارکرد است. همچنین در کنار شرح وظایف تعیین شده، متقاضی باید توانایی رسیدگی به امور مربوط به قرارداد پرسنلی و تهیه قرارداد در زمان‌های مشخص شده را داشته باشد.

استخدام در این مجموعه برای آقایان نیاز به کارت معافیت یا پایان خدمت دارد و در صورت استخدام از مزایایی همچون پاداش، میان وعده روزانه و یا کمک هزینه‌های آموزشی و بیمه تکمیلی نیز بهره‌مند خواهید شد.. حقوق این بخش که به صورت تمام‌وقت تعیین‌شده نیز توافقی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نیاز به مدیر جبران خدمات و رفاهیات در خانومی

در بخش دیگر این مجموعه، به مدیر جبران خدمات و رفاهیات نیاز است که یکی از مهم‌ترین کارهای او طراحی و پیاده سازی بسته‌های جبران خدمات، مزایا و پاداش‌های نقدی و غیر نقدی باتوجه به استاندارد بازار کار و نیاز سازمان است.

برای این کار نیاز به حداقل 5 سال سابقه کار اجرایی و مدیریتی در شرکت‌های بالای 500 نفر و تجربه کار در محیط استارت آپی است. همچنین حداقل مدرک برای استخدام لیسانس مدیریت منابع انسانی، روانشناسی سازمانی یا رشته مرتبط ذکر شده است. در کنار این، فرد مورد نظر باید آشنایی کامل به قوانین و بخشنامه‌های بیمه تامین اجتماعی، مالیاتی و بیمه تکمیلی و قانون کار جمهوری اسلامی ایران هم داشته باشد.

استخدام آقا کارشناس لجستیک در خانومی

شرکت خانومی برای بخش حمل‌ونقل خود به یک کارشناس لجستیک آقا نیاز دارد. این نیرو باید بر سورت و دیسپچ سفارشات، ارسال سفارشات، پیگیری موارد پست نظارت کافی داشته باشد. از طرفی باید پیگیری و بررسی پرداختی سرویس پست و محاسبات حقوق و مزایای سفیران را مدیریت کند.

چنین نیرویی باید تسلط به ICDL داشته باشد و حتما با مسیربندی و شناخت مناطق سطح اول تهران و کرج آشنا باشد. محل فعالیت این نیرو کیلومتر 20 اتوبان فتح خواهد بود و حقوق این بخش هم با در نظر گرفتن تمام مزایای شغلی، توافتی قید شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : خانومی
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز