فرصت استثنایی دریافت وام قرض الحسنه 400 و 750 میلیونی برای مشتریان بانک مهر ایران

ژیوار

بانک مهر ایران به منظور تامین مالی مشتریان حقیقی و حقوقی خود طرح تسهیلاتی به نام «پیشبرد» را تدارک دیده است. سقف این وام برای مشتریان حقیقی 400 میلیون و برای حقوقی‌ها 750 میلیون تومان اعلام شده و هیچ سودی ندارد.

به گزارش کاماپرس، مشتریان حقیقی و حقوقی بانک قرض الحسنه مهر ایران که مایل به دریافت وام بدون سود طرح پیشبرد هستند باید سپرده گذاری 10 میلیون تومانی داشته باشند و حداقل یک ماه و حداکثر سه ماه میانگین حساب داشته باشند.

ضمانت لازم برای این وام برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت است. در صورتی که وام گیرنده شخص حقیقی باشد باید اعتبار لازم را داشته و رتبه اعتباری وی مورد قبول بانک باشد. اما اشخاص حقوقی باید پروانه فعالیت یا جواز کسب به بانک ارائه بدهند. نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی نیز برای هر دو دسته متقاضیان این وام ضروری است. بعد از دریافت این وام، امکان بازپرداخت آن طی شش ماه وجود دارد. لازم به ذکر است که این وام کاملا بدون سود بوده و هیچ کارمزدی برای آن تعریف نشده است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

مبلغ اقساط وام 400 و 750 میلیون تومانی بانک مهر ایران چقدر است؟

با در نظر گرفتن مبلغ تسهیلات برای اشخاص حقیقی و نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 66 میلیون و 666 هزار تومان خواهد بود.

بانک مهر ایران این تسهیلات را به افراد حقیقی و حقوقی به شرط در دسترس بودن منابع مالی کافی می‌پردازد. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این تسهیلات می‌توانند به یکی از شعب بانک مهر ایران در محل زندگی خود مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
نهال گشت
سازگار ارقام
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز