فرصتی مناسب برای کارجویان در نمایشگاه کار صدف

ژیوار

هشتمین نمایشگاه کار صدف با هدف ملاقات افراد جویای کار با کارفرمایان همچنین مدیران شرکت‌ها از تاریخ 27 تا 29 آذرماه به صورت حضوری توسط پارک فناوری پردیس در دانشگاه علم‌وصنعت برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اصلی‌ترین دغدغه دانش‌جویان و فارغ‌التحصیلان یافتن شغلی مناسب است و همچنین در مقابل برخی شرکت‌ها نیز با کمبود منابع انسانی مستعد روبرو هستند که برگزاری نمایشگاه کار فرصتی برای ارتباط مستقیم کارجو و کارفرما در جهت شناسایی و ارزیابی یکدیگر است.

نمایشگاه صدف از تاریخ 27 الی 29 آذرماه به صورت حضوری و از 30 آذرماه تا 2 دی ماه به صورت آنلاین توسط پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود که فرصتی باشد تا افراد مستعد و جویای کار با کارفرمایان ملاقات، و کار مورد نظر خود را پیدا کنند. البته در نمایشگاه آنلاین نیز افراد می‌توانند به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت با کارفرمایان به صورت تصویری و آنلاین گفتگو داشته باشند.

 

دریان سفر امید

مزایای حضور در نمایشگاه کار

برگزاری نمایشگاه کار  سبب می‌شود تا افراد جویای کار فرصتی برای آشنایی با شرکت‌های مختلف پیدا کنند و از همان طریق به شرکت موردنظر جذب شوند. این فرصت برای بسیاری از دانشجویان فرصتی طلایی محسوب می‌شود زیرا در مواقع عادی فرصت صحبت و ملاقات با مدیران و کارشناسان برخی از شرکت‌ها تقریبا صفر خواهد بود.

گفتنی است که در هفت دوره گذشته بیش از هزار شرکت با بیش از 9 هزار و 500 جایگاه شغلی در این رویداد حاضر بودند که از میان 5 هزار رزومه ارسالی از سوی دانشجویان حدود 750 نفر در شرکت‌ها استخدام شدند.

همراه اول، گروه صنعتی و پژوهشی زر، ایرانسل، همکاران سیستم، اکالا، مستربلیط، بیمیتو، فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، آسیاتک، شاتل، امن پرداز، مادیران، جهان الکترونیک و… برخی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه‌های گذشته بوده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : پارک فناوری پردیس
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز