فراخوان اپل برای تعویض رایگان نمایشگر آیفون ۱۱ / در ایران امکان تعویض هست؟

شرکت اپل بالاخره و پس از بالا رفتن میزان انتقادها از تلفن همراه هوشمند مدل آیفون 11 در فراخوانی اعلام کرد آیفون هایی که صفحه نمایشگر آنها مشکل دارد را به صورت رایگان تعویض می کند.

به گزارش کاماپرس، بیشتر مشکل صفحه نمایش آیفون 11 هنگام لمس کردن صفحه خود را نشان می دهد است، به این صورت  که واکنشی به لمس شما نشان نمی‌دهد.

این شرکت برنامه جایگزین کردن صفحه نمایشگرهای آیفون 11 راه اندازی کرده است که به دلیل مشکلی در ماژول نمایشگر دچار اختلال در سیستم لمسی نمایشگر شده است و بسیاری از تلفن های همراه اپل هیچ گونه واکنشی به لمس صفحه نشان نمی دهند. البته شرکت اپل ادعا می کند که تنها درصد کمی از نمایشگرهای تلفن هوشمند آیفون 11 تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته اند.

آیفون‌های یک دوره مشکل نمایشگر لمسی دارند

اپل می‌گوید که دستگاه‌های تحت تاثیر این مسئله بین ماه نوامبر سال 2019 تا ماه مه سال 2020 تولید شده‌اند و به همین دلیل نیز تمامی تلفن‌های همراه اپل تحت تاثیر این اختلال قرار نگرفته‌اند. اگر شما نیز چنین مشکلی را در آیفون 11 خود مشاهده کردید، می‌توانید با وارد کردن شماره سریال تلفن هوشمند خود در وب سایت شرکت اپل، بررسی کنید که آیا تلفن شما واجد شرایط برنامه جایگزینی است یا خیر.

آریاک سفر

آیا در ایران امکان تعویض رایگان نمایشگر آیفون 11 وجود دارد؟

لازم به ذکر است که شرکت اپل این خدمات را تنها در کشورهای مشخصی آماده ارائه کرده و در دسترس قرار داده است. مطابق پروتکل تعریف شده از سوی این شرکت، تنها کاربرانی که از اپل استورهای رسمی دارای سرویس Apple Care استفاده کنند خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

از همین رو تنها اپل استور واجد شرایط برای ارائه این خدمات در خاورمیانه در کشور امارات قرار دارد و اپل استورهای دیگر در این منطقه جغرافیایی این خدمات را به مشتریان خود ارائه نمی‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

مرتبط با : اپل
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز