فایده تحلیل تکنیکال برای معامله گران رمزارزها

ژیوار

تحلیل بازار رمزارزها به دلیل نوسانات مدام آن اهمیت زیادی دارد. معامله گران باید روشی را انتخاب کنند که با وجود نوسان همیشگی بازار رمزارزها ضرر چندانی نکنند و بیشتر سود به دست بیاورند. تحلیل تکنیکال یکی از تحلیل‌ها و روش‌هایی است که باعث شده تا معامله گران با وجود نوسانات بیشترین سود را از انواع رمزارز به دست آورند.

به گزارش کاماپرس، تحلیل تکنیکال به معامله گران کمک می‌کند تا با شناسایی الگوها و نقاط ورود و خروج احتمالی، تصمیم‌های بهتری برای معامله انواع رمزارز بگیرند. ابزار اصلی این نوع تحلیل نمودارهای خطی و شمعی، کندل استیک، هستند. معمولا این نمودارها اطلاعات کاملی از بازار هر نوع رمزارزی در یک بازه زمانی مشخص ارائه می‌دهند. این اطلاعات شامل قیمت بسته شدن، نرخ باز شدن و کمترین و بیشترین قیمت در هر مقطع زمانی است. علاوه بر نمودارهای خطی و شمعی، اندیکاتورها و شاخص‌های مختلف هم در تحلیل تکنیکال مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در ادامه نمونه تحلیل تکنیکال روز بیت کوین آورده شده است؛

تحلیل بیت کوین امروز 15 شهریور 1403

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۱۵ شهریور با شما همراه هستیم. بیت کوین همچنان در فاز انباشت قرار داشته و همچنان روند صعودی اصلی خود را آغاز نکرده است. ریزش یکی دو روز گذشته بیت کوین نیز باعث شد تا ترس در میان معامله گران بازار ارز دیجیتال حاکم باشد. در حال حاضر و با توجه به اینکه در آخرین تلاش ریزشی، بیت کوین به زیر کف آخر خود رسیده، تحلیل ما از رفتار بیت کوین به شرح تصویر است. بیت کوین می‌تواند در طول امروز یا یکی دو روز آتی یک روند صعودی را طی کرده ولی همچنان در میان مدت وارد روند نزولی شده است. از این رو مطابق با فلش‌های ترسیم شده روند آن را در چند روز آتی پیش‌بینی می‌کنیم.

دریان سفر امید

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز