علاءالدین صبانت را خرید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هلدینگ علاالدین که یکی از بزرگ‌ترین بازارهای خرید و فروش موبایل است،  شرکت صبانت را خریداری کرده است و پیش‌بینی می‌شود این اقدام، گامی بلند در مسیر تحول دیجیتال باشد. شرکت انتقال داده‌های نداگستر صبا به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین اپراتورهای ارائه‌دهنده سرویس اینترنت است.

به گزارش کاماپرس، این اقدام می‌تواند منشا زایش و توسعه بوده و از طریقِ آن، شاهد اتفاقات مهمی چون عملکرد بهتر در حوزه B2B باشیم.

بعد از این اقدام، صبانت علاوه‌بر ارائه اینترنت به شهرهای متعدد، در نظر دارد مشکلات درزمینه محدودیت پهنای باند را مرتفع و سرعت و کیفیت اینترنت خود را افزایش دهد و شهرهایی چون تهران را تحت پوشش حداکثری فیبر نوری قرار دهد.

پیش‌بینی می‌شود همکاری و شراکت هلدینگ علاالدین و صبانت باعث ‌شود این دو مجموعه در صنعت تولید، کسب‌وکار و دیجیتالی کردن بخش‌های اقتصادی کشور وارد شوند و به لایه‌های کاربردی در فضای اقتصاد دیجیتال فکر کنند.

هلدینگ علاالدین علاوه‌بر مجتمع‌های تجاری و رسانه علاالدین، اکنون مالکیت صبانت را نیز عهده‌دار شده است. براین اساس کاربران می‌توانند برای بررسی اخبار دنیای تکنولوژی و مشاهده مشخصات فنی و قیمت گوشی‌های مختلف به سایت جدید رسانه علاالدین سر بزنند و از امکانات این سایت استفاده کنند.

صبانت با نام تجاری شرکت انتقال داده‌های نداگستر صبا، یکی از قدیمی‌ترین و پیشروترین اپراتورهای ثابت در ایران به‌شمار می‌رود که در سال ۱۳۸۲ تاسیس شده است. این شرکت در حال حاضر با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات اینترنتی پرسرعت، از جمله  ADSL، VDSL، فیبر نوری و وایرلس، در سراسر کشور فعال است.

انتهای پیام

تهران آهن
روکش مارال
نهال گشت
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز