عقبگرد قیمت دلار به سمت کانال 25 هزار تومانی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت دلار بازار آزاد طی روز جاری نسبت به دو روز گذشته کاهش 0.3 درصدی داشت و به محدوده 26 هزار و 120 تومانی سقوط کرد. مجددا اخباری درباره دور جدید مذاکرات برجام منتشر شده که از کاهش اختلافات درباره توافق برجام حکایت دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار ارز و دلار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این موضوع روی نرخ دلار بازار متشکل هم موثر بوده و قیمت آن با افت 0.09 درصدی نسبت به دو روز قبل، در محدوده 24 هزار و 542 تومان قرار گرفته است. تحلیلگران ارزی معتقدند که نشانه‌های خوبی بعد از سفر مجدد علی باقری‌کنی، مذاکره کننده ارشد ایران، دریافت شده که روی نرخ دلار و در کل ثبات بازار ارزی موثر خواهد بود. همین عامل به همراه اخبار مثبتی که از سمت بانک مرکزی کشور منتشر شده می‌تواند کاهش بیشتر نرخ دلار را در پی داشته باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

سیگنال از بانک مرکزی به قیمت دلار!

علی صالح‌آبادی، رئیس بانک مرکزی، اعلام کرده که وضعیت ذخایر ارزی کشور مناسب است و از این جهت مشکلی وجود ندارد. در واقع به نظر موج جدیدی از انتظارات مثبت در بازار ارزی کشور شکل گرفته که شاید منجر به کاهش نرخ دلار شود. ایران در خصوص تضمین انجام توافق از آمریکا درخواست‌هایی داشت و عمده مشکلات هم به همین موضوع مربوط می‌شد. با توجه به اخباری که جدیدا از مقر مذاکرات در وین منتشر شده، به نظر آمریکا در این خصوص تصمیماتی را اتخاذ کرده و سعی در انجام توافق دارد.

نرخ پوند و یورو هم طی روز جاری در مسیر کاهشی قرار گرفت. قیمت پوند نسبت به دوشنبه، 265 تومان کم شد و به مرز 34 هزار و 977 تومان رسید. نرخ یورو هم در مقایسه با دور روز پیش، افت 0.35 درصدی را ثبت کرد و در محدهدو 29 هزار و 257 تومانی قرار گرفت.

آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز