عرضه پژو ۲۰۷ در بورس کالا از شنبه

پژو 207-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

۲۰۰۰ دستگاه پژوه ۲۰۷ روز شنبه ۲6 آذر در بورس کالا عرضه می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بعد از چند تجربه محدود و موفق فروش خودرو در بورس کالا حالا عرضه مدل‌های مختلف تولید داخل در تیراژ بالا در بورس کالا شدت گرفته است.

به این ترتیب ظرف یک هفته قرار است ۴۰۰۰ دستگاه از محصولات ایران خودرو در بورس کالا به فروش برسد.

بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده ابتدا روز چهارشنبه ۲۳ آذر ۲۰۰۰ دستگاه خودروی تارا در بورس کالا عرضه می شود و سپس روز شنبه ۲۷ آذر ماه هم ۲۰۰۰ دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ در این بازار یکپارچه به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات ارائه این ۲۰۰۰ دستگاه پژوه ۲۰۷ شامل ۵۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید، ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک مشکی آبنوس، ۷۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای سفید و ۵۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای مشکی آبنوس در روز شنبه ۲۶ آذر عرضه می‌شود.

خریداران خودرو در بورس کالا باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه های زیر اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پژوسازمان بورس
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز