عرضه خودرو وارداتی پرطرفدار دهه 70 در سامانه

اوپل کورسا در سامانه خودروهای وارداتی عرضه شد-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پرشیا خودرو در حاشیه نمایشگاه خودروی شیراز  1403 از خودرو اپل کورسا رونمایی کرد و حالا قرار است این خودرو در سامانه خودروهای وارداتی عرضه شود.

به گزارش کاماپرس، اپل کورسا، هاچبک کوچک این شرکت که در دهه 70 در ایران محبوبیت زیادی داشت، این بار در نسل ششم و با نام کورسا F در سامانه یکپارچه واردات خودرو قرار گرفته است.

تولید کورسا اف از سال 2019 آغاز شده و در سال 2023 دستخوش بروزرسانی‌هایی شده است. این خودرو با پیشرانه 1.2 لیتری بنزینی 100 اسب بخاری و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک وارد بازار می‌شود.

سیستم تعلیق جلو این هاچبک از نوع مک فرسون و عقب آن تورشن بیم است. امکانات این خودرو شامل 6 کیسه هوا، کروزکنترل، سنسورهای پارک، دوربین عقب، ترمزهای دیسکی، سیستم کنترل پایداری، آینه‌های گرمکن برقی، چراغ‌های ال ای دی و سیستم پایش باد لاستیک‌ها است.

بیشتر بخوانید:

قیمت اوپل کورسا

کورسا F در رده قیمتی میان‌رده قرار می‌گیرد و برای جوانان و خانواده‌های کم‌جمعیت گزینه مناسبی خواهد بود.

اوپل کورسا در دهه 70 یکی از خودروهای پرطرفدار در میان ایرانی‌ها بود. این خودرو حتی در فیلم‌ها و سریال‌های آن دوره مشاهده می‌شود و نسل دوم آن هنوز در بازار موجود است.

به نقل از خودرو بانک، در دهه 90 نیز تعداد محدودی از نسل پنجم کورسا به کشور وارد شد. محدودیت واردات و چهره خاص این خودرو باعث شد تا به اتومبیلی مورد علاقه خاص‌پسندان باشد. اوپل کورسا در سامانه خودروهای وارداتی عرضه شد-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : پرشیا خودرو
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز