عرضه جدیدترین مدل تویوتا در عربستان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت عبداللطیف جمیل عربستان سعودی در یک رویداد ویژه از تویوتا کراون ۲۰۲۳ رونمایی کرد. این شرکت از سال ۱۹۵۵ میلادی طی قراردادی رسمی به عنوان توزیع‌کننده خودروهای تویوتا در عربستان انتخاب شد و حالا قرار است میزبان جدیدترین مدل این خودروساز باشد.

به گزارش کاماپرس، مدل ۲۰۲۳ این خودرو دارای پیشرانه الکتریکی هیبریدی، موتور ۲.۴ لیتری چهار سیلندر خطی توربو و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک بوده و بسته به نوع رانندگی و سرعت می‌تواند می‌تواند تماما با نیروی الکتریکی و یا به صورت دوگانه هدایت شود.

بیشتر بخوانید:

تویوتا در بیانیه ای اظهار داشت:«این خودرو ترکیبی از سبک‌های مختلف است و بهترین ویژگی‌های یک سدان لوکس، یک خودروی اسپرت و یک شاسی بلند را ارائه می‌دهد.»

راز آسمان پایتخت

این خودرو در طول سال‌های متمادی بسیار مورد علاقه سعودی‌ها بوده و انتظار می‌رود عرضه جدیدترین مدل آن استقبال فراوانی به همراه داشته باشد. تویوتا کراون جدید دارای طیف وسیعی از حالت‌های رانندگی است که به راننده اجازه می‌دهد ویژگی‌های خودرو را مطابق با عادات رانندگی اش تنظیم کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

20 دیدگاه برای “عرضه جدیدترین مدل تویوتا در عربستان

  1. مجتبی گفته:

    فقط حرف از تاریخ و تمدن میزنیم رفاه مردم کشورهای عربی بدون تاریخ کجا و ما عجم های تاریخ دار کجا!؟

    • اسامه گفته:

      قرار نیست ناراحت بودنت رو با تخریب قوم ریشه دار و قدیمی عرب خالی کنی عزیزم و بدون سند هر حرفی رو به زیان بیاری هر قومیتی برای خودش تاریخ و افتخارات داره.به امید اینکه بهتر فکر کنی

    • وحید گفته:

      دوست عزیز شما وقتی از چیزی خبر نداری اظهار نظر نکن لطفا.
      تمدن سبا، تمدن نبطی اینها همه چندصدسال قبل از مادها تشکیل شدن.این که اعراب خیلی به گذشته خودشون اهمیت نمیدن دلیل نمیشه بی تمدن هستن

  2. خالد گفته:

    اینهمه تمدن صریح عرب رو چطور میتونید انکار کنید؟؟ البته فقط ی ایرانی میتونه چنین ادعایی بکنه!! از سام بن نوح بگیر تا قوم عاد الذی جابو الصخر بلواد تا تمدنهای بابلی آشوری و اکدی خیلی پیامبران اسماعیل و تا حضرت محمد و هزارات تمدن چسبیدید به همین ی تیکه صحرای خالی که چندتا قبیله اونجا زندگی میکنن و عرب رو ه وز میخوایید خراب کنید ولی نمیتونید مطمئن باش چون خدا با عرب هست!! در ضمن اصل و نسبت رو اگر تونستی ثابت کنی هنر کردی!!

  3. احمد گفته:

    بنده خدا از روی عصابنیت چیزی گفته و مطمینم منظوری نداشته. همه ما هم وطنیم و بهتره بجای اصل موضوع وارد بازی … نشیم.

  4. ارسلان گفته:

    درود دوستان لطفا صبور باشید
    پاسخ به دوستی که بخاطر نارضایتی به حق از شرایط موجود اما به اشتباه صحبت از اقوام دیگه میکنه لطفا هوشیار باشید و بیشتر از این خودتون رو بازیچه سیاست کثیف پوپولیستی قرار ندهد .عزیزان هم وطن از هر قوم نژادی که ناموستان در این خاک هست همه ایرانی هستیم فقط کافیه با یه سرچ ساده سیاست پوپولیسم متوجه تفرقه افکنی بشوید تا نسل بعد از ماه هم قربانی این تفرقه که از شهر و نژاد تا خانوادها ریشه دوانده نشوند همه ایران سرای من است. از ایذه تا شمال و کردستان سیستان خراسان تهران تبریزی…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز