قدرت نمایی پیکاپ تویوتا تاکوما مدل 2024 (ویدیو)

تویوتا تاکوما-کاماپرس

تویوتا تاکوما یکی از پرفروش ترین پیکاپ های متوسط در آمریکاست و به خاطر مصرف کم، فناوری پیشرفته و راحتی سرنشینان، در سرتاسر جهان هواداران زیادی پیدا کرده است. این پیکاپ پر طرفدار در سال 2024 تغییرات زیادی کرده و به منظور رقابت با رقبای دیرینه اش به روزرسانی هایی بر روی آن صورت گرفته است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که پیکاپ تویوتا تاکوما مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پیکاپ تویوتا تاکوما در سال 2024 وارد نسل چهارمش می شود و در چند پیکربندی مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد. خریداران می توانند مدل های دو کابین، تک کابین و مدل هایی با اندازه کفی های متفاوت را انتخاب کنند.

موتور استاندارد پیکاپ تویوتا تاکوما مدل 2024 یک موتور چهار سیلندر 2.4 لیتری توربو است که جایگزین موتور 2.7 لیتری تنفس طبیعی قبلی شده و نیرویی بی نظیر تولید می کند. این موتور قادر است 278 اسب بخار نیرو تولید کند و تویوتا تاکوما با بهره گیری از این نیرو می تواند باری به وزن 775 کیلوگرم را جا به جا کند و یا محموله ای به وزن 2950 کیلوگرم را یدک بکشد.

آریاک سفر

همه مدل های پیکاپ تویوتا تاکوما مدل 2024 به سیستم ایمنی Toyota Safety Sense 3.0 مجهز هستند. رادار ارتقاء یافته و سنسورهای پیشرفته این سیستم عابران پیاده، دوچرخه سوارها و موتورسوارها را تشخیص داده و از بروز تصادف جلوگیری می کند. از دیگر تجهیزات استاندارد این سیستم می توان به کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار عبور از خط اشاره کرد. سیستم هشدار نقاط کور و ترافیک عقب در تیپ های پایین به صورت سفارشی قابل خریداری هستند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز