عرضه اولیه سهام بزرگترین تولید کننده پی وی سی جهان در بورس تهران

ژیوار

پیش از این قرار بود عرضه اولیه پتروشیمی اروند در هفته های اول پائیز و قبل از عرضه سهام پتروشیمی بوعلی انجام شود اما اکنون در اواخر زمستان مسئولان هلدینگ خلیج فارس اعلام کرده‌اند این عرضه در آستانه اجرا قرار گرفته است.

به گزارش کاماپرس، یک مقام مسئول در هلدینگ خلیج فارس اعلام کرد: تمام مراحل ثبت و پذیرش سهام شرکت پتروشیمی اروند به عنوان یکی از شرکت‌های موثر و مطرح در صنعت پتروشیمی کشور طی شده است و آمادگی داریم عرضه اولیه سهام پتروشیمی اروند را بلافاصله بعد از صدور مجوز از سوی سازمان بورس انجام دهیم.

روزهای ابتدایی مهرماه امسال بود که دکتر جواد عشقی‌نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس از عرضه اولیه سهام پتروشیمی اروند در بورس طی هفته های اول پائیز خبر داد اما وضعیت نامطلوب بورس اجازه این عرضه را نداد.

امروز آژانس خبری نفت ما به نقل از جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس نوشت: کار پذیرش پتروشیمی اروند در بورس تمام شده است و اگر شرایط بازار سرمایه مقداری بهتر شود و شرکت بورس به ما اجازه عرضه را بدهد، آمادگی داریم بلافاصله سهام این پتروشیمی را عرضه کنیم.

البته مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه در فرصت باقیمانده از سال این عرضه انجام شود این را هم گفت که صورتی که سازمان بورس مجوز عرضه اولیه پتروشیمی اروند را در روزهای باقیمانده از سالجاری ندند در اولین فرصت در سال 1400 سهام پتروشیمی اروند به مردم عرضه خواهد شد.

دریان سفر امید

شایان ذکر است شرکت پتروشیمی اروند بعنوان بزرگترین تولید کننده پی وی سی جهان به شمار می رود و یکی از افتخارات صنعت پتروشیمی ایران است . علاوه بر این محصول این مجتمع پتروشیمی تامین کننده مواد اولیه و خوراک بسیاری از صنایع پایین دستی نظیر لوله سازی‌ها، در و پنجره ساز‌ها و … است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : پتروشیمی اروندپتروشیمی خلیج فارس
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز