عرضه اولیه دیجی‌کالا در سال 1400 و پاسخ عجیب به تاخیر این عرضه

در حالی که عرضه اولیه دیجی کالا اولین بار در نیمه اول سالجاری سر زبان ها افتاد و تا امروز تاریخ آن مشخص نشده است، روز یکشنبه مدیرعامل این مجموعه در نشست خبری، با پرسش خبرنگاران در این باره مواجه شد.

به گزارش کاماپرس، دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران از سال 97 به بازار فین تک های مالی نیز ورود کرده و  با اپ دیجی پی در این بازار درخشش خوبی داشته است. بسیاری از فعالان بازار سهام در سالجاری خصوصا درنیمه ابتدایی سال 99 منتظر بورسی شدن دیجی کالا بودند اما با وجود آن که اخباری در این زمینه منتشر شد ، عملا اتفاقی نیفتاد و عرضه اولیه دیجی کالا تا حدودی به فراموشی سپرده شد.

حمید محمدی مدیرعامل دیجی کالا تابستان امسال در آخرین اظهارات خود درباره عرضه سهام این مجموعه بیان کرده بود که سهام دیجی کالا در غالب یک گروه اینترنتی با چند شرکت زیرمجموعه در بورس یا فرابورس عرضه می‌شود و بر این اساس سرمایه گروه شرکت های فناوری زیرمجموعه دیجی کالا نیز با عرضه اولیه دیجی کالا در بورس افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

اشاره  محمدی، به سرمایه گذاری دیجی کالا در چند شرکت از جمله دیجی پی و روکولند بود که هر دو جزو شرکت های موفق حال حاضر عرضه فناوری به شمار می روند.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

آریاک سفر

روز گذشته – یکشنه 17 اسفندماه 99 – مدیرعامل دیجی کالا در رویدادی آنلاین و نشست خبری به همراه هومن امینی مدیرعامل دیجی پی دستاوردهای دیجی پی را برای خبرنگاران تشریح کرد. در پایان این نشست خبری محمدی در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر زمان عرضه اولیه سهام دیجی کالا در بورس اظهار کرد: مراحل پذیرش دیجی کالا در بورس در حال انجام است و اتفاق جدیدی در این بخش نیفتاده است. به بیان دیگر کماکان زمان مشخصی برای این عرضه نمی توان اعلام کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما چرا مراحل پذیرش دیجی کالا در بورس با تاخیر و کندی در حال انجام است، تصریح کرد: به اعتقاد ما هم پذیرش و بورسی شدن دیجی کالا با تاخیر مواجه شده اما این سوال برای خود ما هم مطرح است و جوابی نداریم.

محمدی تاکید کرد: واقعا این موضوع برای خود ما هم سوال است و امیدواریم مراحل پذیرش هر چه زودتر به سرانجام برسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز