عرضه اولیه بپیوند ؛ هر آنچه درباره این عرضه باید بدانید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

عرضه اولیه سهام شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس با نماد بپیوند ۱ روز سه شنبه در فرابورس انجام می شود و بهتر است سرمایه گذاران بورسی برای شرکت در این عرضه از همین امروز اقدامات خود را آغاز کنند.

به گزارش کاماپرس، عرضه اولیه شرکت برق و انرژی پیوند گستر پارس اولین عرضه اولیه بعد از ریزش های سنگین بورس و بازگشت نسبی بازار به شمار می رود و به احتمال قریب به یقین این عرضه که با نماد بپیوند 1 در فرابورس انجام می شود با استقبال خوبی مواجه خواهد شد.  در ادامه نکاتی درباره این عرضه و مشارکت بهتر و موفق تر در آن مطرح می شود.

تاریخ و زمان عرضه بپیوند

بر اساس اطلاعیه فرابورس تاریخ و دوره ثبت سفارش سهام بپیوند فردا – سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ – و از ساعت ۱۳ تا ۱۷ است. پیش از این عنوان شده بود که دو زمانه بودن معاملات بازار به زودی لغو و تمام معاملات و حتی عرضه های اولیه در زمان عادی بازار – 9 تا 12:30-  انجام می شود اما به نظر می رسد هنوز این آمادگی ایجاد نشده و عرضه اولیه بپیوند در نیمه دوم بازار انجام خواهد شد.

مبلغ مورد نیاز برای خرید سهام بپیوند

راز آسمان پایتخت

سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد بورسی در عرضه بپیوند حداکثر ۱۵۰ سهم است. این سهم در محدوده قیمت ۱۸۳۰ تا ۱۸۵۰ تومان عرضه می شود که قطعا مشارکت کنندگان قیمت سقف عرضه یعنی 1850 تومان را برای خرید این سهم ثبت می کنند.

مشارکت کنندگان در این عرضه بین ۵ تا ۶ میلیون نفر برآورد می شوند که بر این اساس حدود ۷۰ تا 93 سهم به هر کد تخصیص داده می شود بنابراین مبلغ حدود 130 هزار تا 173 هزار تومان  نقدینگی برای شرکت در این عرضه مورد نیاز است.

حساب خود را از امروز شارژ کنید

تجربه عرضه های قبلی نشان داده است که شارژ کردن حساب در زمان شروع عرضه اولیه اشتباه است و اختلال اینترنت یا غیرفعال شدن سامانه ها و درگاه های بانکی کارگزاری ها یکی از اتفاقات شایع در روزهای عرضه اولیه است. بنابراین اگر قصد شرکت در این عرضه را دارید برای آسودگی خیال، حساب خود را همین امروز شارژ کنید.

سفارش خرید خود را در ساعت ابتدایی عرضه ثبت کنید

شرکت کنندگان در عرضه های اولیه تجربه های ناخوشایندی از ثبت سفارش خرید در ساعت پایانی عرضه دارند چرا که سفارش آنها ثبت شده و نقدینگی آنها هم بلوکه شده و ظاهرا همه چیز برای انجام خرید مساعد بوده است اما بعد از تخصیص سهام متوجه شده اند که سهامی به آنها تخصیص داده نشده است. این اتفاق برای متقاضیانی که سفارش خود را در ساعت اول عرضه ثبت می کنند کمتر می افتد پس سفارش خرید خود را به ساعت  و دقایق پایانی عرضه موکول نکنید.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “عرضه اولیه بپیوند ؛ هر آنچه درباره این عرضه باید بدانید

  1. غلامرضا گفته:

    بااین وضعیت بورس خریدعرضه اولیه هم دیگه به صرفه نیست دوشنبه که اکثرسهامها متعادل دادوستدشد وخدابخیرکند.

  2. م گفته:

    تقصیرمردم هست که احساسی تصمیم میگیرند و این خودروسازهای لعنتی که برنامه پیش فروش گذاشتند و باعث سقوط خودرویی ها شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز